hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebookon kampányol az ezeréves bakonybéli monostor

Az Aeffect Communications segíti a Szent Mauríciusz Monostor népszerűsítő kampányát.

hirdetés

Jövőre lesz ezer éves a bakonybéli Szent Mauríciusz Monostor, amelynek szerzetesei ősz óta vallanak munkájukról, életükről, mindannapi döntéseikről, különféle dillemáikról, hivatásukról a Facebookon fotók és szövegek posztok formájában. Kampányukat az XKK-ból alakult, és az egykori újságíró, Varró Szilvia által vezetett Aeffect Communications segíti, decemberi számában pedig a Forbes is ír róluk.

A kampányban hét szerzetes szerepel, az egésznek pedig az adja az apropóját, hogy a monostor szeptemberben bezárt felújítás miatt, 2018 húsvétján nyit ki újra.

Az egyik kedvenc idézetünk János testvértől származik: “Nem vagyunk egyformák, mindenki akkor kel, amikor szeretne. Egy a fontos: érjen oda reggel fél 6-ra az imára”. Ezt amúgy a Forbesnak mondta. De a monostor Facebook-oldalán ennél érdekesebb vallomások és életképek is olvashatók, érdemes böngészni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés