hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebookon kampányol az ezeréves bakonybéli monostor

Az Aeffect Communications segíti a Szent Mauríciusz Monostor népszerűsítő kampányát.

hirdetés

Jövőre lesz ezer éves a bakonybéli Szent Mauríciusz Monostor, amelynek szerzetesei ősz óta vallanak munkájukról, életükről, mindannapi döntéseikről, különféle dillemáikról, hivatásukról a Facebookon fotók és szövegek posztok formájában. Kampányukat az XKK-ból alakult, és az egykori újságíró, Varró Szilvia által vezetett Aeffect Communications segíti, decemberi számában pedig a Forbes is ír róluk.

A kampányban hét szerzetes szerepel, az egésznek pedig az adja az apropóját, hogy a monostor szeptemberben bezárt felújítás miatt, 2018 húsvétján nyit ki újra.

Az egyik kedvenc idézetünk János testvértől származik: “Nem vagyunk egyformák, mindenki akkor kel, amikor szeretne. Egy a fontos: érjen oda reggel fél 6-ra az imára”. Ezt amúgy a Forbesnak mondta. De a monostor Facebook-oldalán ennél érdekesebb vallomások és életképek is olvashatók, érdemes böngészni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A GVH indított még 2 éve eljárást a cég ellen, mert úgy vélték, hogy a díjtájékoztatók megtévesztik a fogyasztókat.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés