hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebookon kampányol az ezeréves bakonybéli monostor

Az Aeffect Communications segíti a Szent Mauríciusz Monostor népszerűsítő kampányát.

hirdetés

Jövőre lesz ezer éves a bakonybéli Szent Mauríciusz Monostor, amelynek szerzetesei ősz óta vallanak munkájukról, életükről, mindannapi döntéseikről, különféle dillemáikról, hivatásukról a Facebookon fotók és szövegek posztok formájában. Kampányukat az XKK-ból alakult, és az egykori újságíró, Varró Szilvia által vezetett Aeffect Communications segíti, decemberi számában pedig a Forbes is ír róluk.

A kampányban hét szerzetes szerepel, az egésznek pedig az adja az apropóját, hogy a monostor szeptemberben bezárt felújítás miatt, 2018 húsvétján nyit ki újra.

Az egyik kedvenc idézetünk János testvértől származik: “Nem vagyunk egyformák, mindenki akkor kel, amikor szeretne. Egy a fontos: érjen oda reggel fél 6-ra az imára”. Ezt amúgy a Forbesnak mondta. De a monostor Facebook-oldalán ennél érdekesebb vallomások és életképek is olvashatók, érdemes böngészni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés