hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kétszer váltott pr-ügynökséget három hónap alatt

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés

Több hónapon tartó kiválasztási folyamat után, június elejétől a DeepInsight lett a Vodafone új pr-ügynöksége. A cég pr-tevékenységét korábban a Márton György korábbi NMHH-szóvivő által alapított TKP Consulting vitte, a DeepInsightról nem sokkal a tender megnyerése után, nyáron közöltünk portrét.

Ezt követően, szeptember elején a Vodafone pr-aktivitását a HPS vette át: ezt nem közleményből tudtuk meg, hanem egészen gyakorlati úton vettük észre, ugyanis ők kommunikálták felénk a telekommunikációs cég legutóbbi tevékenységeit. Megkérdeztük erről a HPS-t, amely megerősítette, hogy szeptember elejétől ők a Vodafone pr-ügynöksége.

Érdekelt minket, hogy egy több hónapon át tartó tender után kiválasztott ügynökség három hónapon belül történő leváltását mi indokolhatja. Megkerestük a kérdéseinkkel a Vodafone-t és a DeepeInsightot is, előbbitől Suba János vállalati kommunikációs igazgató, utóbbitól Vágvölgyi Mihály ügyvezető válaszolta azt, hogy a Deepinsight és a Vodafone együttműködése augusztus 31-én közös megegyezéssel megszűnt.

A megszűnés okait firtató kérdéseinkre nem kívántak válaszolni. A HPS Group, azon belül a HPS Experience mindenesetre nem most kezdte együttműködését a Vodafone-nal, a HPS Event divíziója több éve dolgozik a telekommunikációs cég eseményein, melléjük kapcsolódott most be a PR divízió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

Az országspecialisták 2018-tól már Budapestről látják el tevékenységüket. Két szakembert már ki is neveztek.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés