hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kétszer váltott pr-ügynökséget három hónap alatt

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés

Több hónapon tartó kiválasztási folyamat után, június elejétől a DeepInsight lett a Vodafone új pr-ügynöksége. A cég pr-tevékenységét korábban a Márton György korábbi NMHH-szóvivő által alapított TKP Consulting vitte, a DeepInsightról nem sokkal a tender megnyerése után, nyáron közöltünk portrét.

Ezt követően, szeptember elején a Vodafone pr-aktivitását a HPS vette át: ezt nem közleményből tudtuk meg, hanem egészen gyakorlati úton vettük észre, ugyanis ők kommunikálták felénk a telekommunikációs cég legutóbbi tevékenységeit. Megkérdeztük erről a HPS-t, amely megerősítette, hogy szeptember elejétől ők a Vodafone pr-ügynöksége.

Érdekelt minket, hogy egy több hónapon át tartó tender után kiválasztott ügynökség három hónapon belül történő leváltását mi indokolhatja. Megkerestük a kérdéseinkkel a Vodafone-t és a DeepeInsightot is, előbbitől Suba János vállalati kommunikációs igazgató, utóbbitól Vágvölgyi Mihály ügyvezető válaszolta azt, hogy a Deepinsight és a Vodafone együttműködése augusztus 31-én közös megegyezéssel megszűnt.

A megszűnés okait firtató kérdéseinkre nem kívántak válaszolni. A HPS Group, azon belül a HPS Experience mindenesetre nem most kezdte együttműködését a Vodafone-nal, a HPS Event divíziója több éve dolgozik a telekommunikációs cég eseményein, melléjük kapcsolódott most be a PR divízió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés