hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kétszer váltott pr-ügynökséget három hónap alatt

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés

Több hónapon tartó kiválasztási folyamat után, június elejétől a DeepInsight lett a Vodafone új pr-ügynöksége. A cég pr-tevékenységét korábban a Márton György korábbi NMHH-szóvivő által alapított TKP Consulting vitte, a DeepInsightról nem sokkal a tender megnyerése után, nyáron közöltünk portrét.

Ezt követően, szeptember elején a Vodafone pr-aktivitását a HPS vette át: ezt nem közleményből tudtuk meg, hanem egészen gyakorlati úton vettük észre, ugyanis ők kommunikálták felénk a telekommunikációs cég legutóbbi tevékenységeit. Megkérdeztük erről a HPS-t, amely megerősítette, hogy szeptember elejétől ők a Vodafone pr-ügynöksége.

Érdekelt minket, hogy egy több hónapon át tartó tender után kiválasztott ügynökség három hónapon belül történő leváltását mi indokolhatja. Megkerestük a kérdéseinkkel a Vodafone-t és a DeepeInsightot is, előbbitől Suba János vállalati kommunikációs igazgató, utóbbitól Vágvölgyi Mihály ügyvezető válaszolta azt, hogy a Deepinsight és a Vodafone együttműködése augusztus 31-én közös megegyezéssel megszűnt.

A megszűnés okait firtató kérdéseinkre nem kívántak válaszolni. A HPS Group, azon belül a HPS Experience mindenesetre nem most kezdte együttműködését a Vodafone-nal, a HPS Event divíziója több éve dolgozik a telekommunikációs cég eseményein, melléjük kapcsolódott most be a PR divízió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés