hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kétszer váltott pr-ügynökséget három hónap alatt

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés

Több hónapon tartó kiválasztási folyamat után, június elejétől a DeepInsight lett a Vodafone új pr-ügynöksége. A cég pr-tevékenységét korábban a Márton György korábbi NMHH-szóvivő által alapított TKP Consulting vitte, a DeepInsightról nem sokkal a tender megnyerése után, nyáron közöltünk portrét.

Ezt követően, szeptember elején a Vodafone pr-aktivitását a HPS vette át: ezt nem közleményből tudtuk meg, hanem egészen gyakorlati úton vettük észre, ugyanis ők kommunikálták felénk a telekommunikációs cég legutóbbi tevékenységeit. Megkérdeztük erről a HPS-t, amely megerősítette, hogy szeptember elejétől ők a Vodafone pr-ügynöksége.

Érdekelt minket, hogy egy több hónapon át tartó tender után kiválasztott ügynökség három hónapon belül történő leváltását mi indokolhatja. Megkerestük a kérdéseinkkel a Vodafone-t és a DeepeInsightot is, előbbitől Suba János vállalati kommunikációs igazgató, utóbbitól Vágvölgyi Mihály ügyvezető válaszolta azt, hogy a Deepinsight és a Vodafone együttműködése augusztus 31-én közös megegyezéssel megszűnt.

A megszűnés okait firtató kérdéseinkre nem kívántak válaszolni. A HPS Group, azon belül a HPS Experience mindenesetre nem most kezdte együttműködését a Vodafone-nal, a HPS Event divíziója több éve dolgozik a telekommunikációs cég eseményein, melléjük kapcsolódott most be a PR divízió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés