hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Vodafone kétszer váltott pr-ügynökséget három hónap alatt

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés

Több hónapon tartó kiválasztási folyamat után, június elejétől a DeepInsight lett a Vodafone új pr-ügynöksége. A cég pr-tevékenységét korábban a Márton György korábbi NMHH-szóvivő által alapított TKP Consulting vitte, a DeepInsightról nem sokkal a tender megnyerése után, nyáron közöltünk portrét.

Ezt követően, szeptember elején a Vodafone pr-aktivitását a HPS vette át: ezt nem közleményből tudtuk meg, hanem egészen gyakorlati úton vettük észre, ugyanis ők kommunikálták felénk a telekommunikációs cég legutóbbi tevékenységeit. Megkérdeztük erről a HPS-t, amely megerősítette, hogy szeptember elejétől ők a Vodafone pr-ügynöksége.

Érdekelt minket, hogy egy több hónapon át tartó tender után kiválasztott ügynökség három hónapon belül történő leváltását mi indokolhatja. Megkerestük a kérdéseinkkel a Vodafone-t és a DeepeInsightot is, előbbitől Suba János vállalati kommunikációs igazgató, utóbbitól Vágvölgyi Mihály ügyvezető válaszolta azt, hogy a Deepinsight és a Vodafone együttműködése augusztus 31-én közös megegyezéssel megszűnt.

A megszűnés okait firtató kérdéseinkre nem kívántak válaszolni. A HPS Group, azon belül a HPS Experience mindenesetre nem most kezdte együttműködését a Vodafone-nal, a HPS Event divíziója több éve dolgozik a telekommunikációs cég eseményein, melléjük kapcsolódott most be a PR divízió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés