hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A ti:me ügynökség által fejlesztett koncepciót a neves A' design Awards-on díjazták.

"A gulyás az nem ragu, hanem leves!" - üzeni Villám Géza a németeknek.

A lap Body c. különszáma kiemelten foglalkozik a pozitív testképpel.

A nyugdíjba vonuló Bayer József helyét veszi át szeptembertől.

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!