hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

De ti is támogathatjátok őket, adománnyal és szakmai tréningek megtartásával!

Az érdekes infografikából az is kiderül, hogy havonta  28 terméket néznek meg viberezés közben az amerikaiak.

A Facebook mellett már az Instát és a Youtube-ot is figyeli a Kreatív Lájkbajnoksága, egyből lenyomott mindent a Trollfoci. A legnépszerűbb cikkben DTK írja, hogy elég.

A Filtert az ügynökség influencer szakértő munkacsoportja tölti meg tartalommal.

A kiterjesztett valóságnak köszönhetően rénszarvasfogattá válnak a 4-es és 6-os villamosok.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!