hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Jeremy Cohen alelnöki pozícióban, Londonból irányítja a WPP hálózathoz tartozó Geometry tanácsadói munkáját az európai, közel-keleti és afrikai régióban.

A bár kinézetén a Positive Adamsky és a TorTer Design dolgozott együtt.

A T-Systems Symposium kommunikációs, kreatív és szervezési feladatait meghívásos tenderen nyerte el az ügynökség.

A tárgyalások alatt 60 százalékkal csökkentett, de így is kiugróan magas büntetést szabott ki a Versenyhivatal.

Varga Zoltán, 24.hu-t is kiadó Centrál Médiacsoport tulajdonosa után Szauer Pétert, a HVG Kiadó Zrt. elnök-vezérigazgatóját szedte elő a NER propaganda.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!