hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Paulo Coelho legújabb könyvének magyar kiadója, az Athenaeum bízta meg Árpáék ügynökségét .

Október 7-ig a Budapesti Metropolitan Egyetem mögötti utcában lehet megnézni a plakátokat.

Eheti Kultúrterrorunkban Schenk Andrea az NNG kommunikációs vezetője vall kedvenc könyveiről és filmjeiről.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Raffai Barbara váltja Orosz Györgyit a kezdeményezés élén.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!