hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasznált az Umbrella.

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!