hirdetés

Lopni kell a kultúrából

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Urbán Zsolt a Kreatívnak exkluzívan mesélt az összebútorozás hátteréről.

Eheti Kultúrterrorunk szerzője márpedig mégis a Müpában dolgozik és Wagnert is szereti, aki mellett két rocksztár öccse zenéi is elférnek a playlistjén.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Kiosztották a legjobb magyar videoklipeknek járó díjakat a Klipszemlén. A Carson Coma lett az este nagy nyertese.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!