hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy rendőrkampány és a párezres mém-insta végleg letarolta a magyar közösségi médiát

Nagyot mentek a magyar íjászok, a szegedi matekos és az eleganciáról szóló véleménycikk, valamint az "Anyádat hívd, ne a 112-őt". A sportoldalak visszaestek nyár után, a hírszájtok viszont mind növelték az elérésüket. Az első őszi Lájbajnokság.

hirdetés

A szeptemberi Lájkbajnokság viszonylag kevés és egyszerű tanulságokkal szolgált az előzőhöz képest. A leglátványosabb, hogy bár 17 százalékkal visszaesett, mégis toronymagasan a legtöbb közösségi aktivitást kiváltó oldal még mindig a Mégvalamit? nevű mémes Instagram-oldal, amelynek leírása: "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" Három és fél milliós aktivitást hozott. A második utána a 24.hu másfél millióval.

Az is látszik, hogy a híroldalak, ahogy az lenni szokott, szeptembertől újra erőre kaptak. Az Index, az ATV, a 444, a HVG és a 24.hu is mind növelték a közösségi aktivitást a nyári hónapokhoz képest. Az Index a legkevésbé, de az is. Az ATV először került be az első tíz oldal közé. A korábbi időszakban taroló Trollfoci és Nemzeti Sport Online pedig stagnáltak, illetve csökkentették a közösségi aktivitást.

A legnépszerűbb cikkek terén kicsit színesebb a helyzet. Közel hatvanezres eléréssel egy szegedi diák sikertörténetével ment nagyot a Szeretlek Magyarország oldala, a WMN pedig egy életigazsággal: "az elegancia nem a torkodik sliccelt koktélruhád". A magyar íjászok nemzetközi sikere az ATV-nek és a Virality.hu-nak is sokat hozott, illetve a Vezess.hu is nagyot ment az "Anyádat hívd, ne a 112-őt - Üzeni a magyar rendőrség, és igazuk van" hívómondattal bíró, egy Janklovics Péter szerepeltető rendőrségi kampányról szóló hírével, videójával.

További izgalmak, tanulságok lent.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés