hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy rendőrkampány és a párezres mém-insta végleg letarolta a magyar közösségi médiát

Nagyot mentek a magyar íjászok, a szegedi matekos és az eleganciáról szóló véleménycikk, valamint az "Anyádat hívd, ne a 112-őt". A sportoldalak visszaestek nyár után, a hírszájtok viszont mind növelték az elérésüket. Az első őszi Lájbajnokság.

hirdetés

A szeptemberi Lájkbajnokság viszonylag kevés és egyszerű tanulságokkal szolgált az előzőhöz képest. A leglátványosabb, hogy bár 17 százalékkal visszaesett, mégis toronymagasan a legtöbb közösségi aktivitást kiváltó oldal még mindig a Mégvalamit? nevű mémes Instagram-oldal, amelynek leírása: "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" Három és fél milliós aktivitást hozott. A második utána a 24.hu másfél millióval.

Az is látszik, hogy a híroldalak, ahogy az lenni szokott, szeptembertől újra erőre kaptak. Az Index, az ATV, a 444, a HVG és a 24.hu is mind növelték a közösségi aktivitást a nyári hónapokhoz képest. Az Index a legkevésbé, de az is. Az ATV először került be az első tíz oldal közé. A korábbi időszakban taroló Trollfoci és Nemzeti Sport Online pedig stagnáltak, illetve csökkentették a közösségi aktivitást.

A legnépszerűbb cikkek terén kicsit színesebb a helyzet. Közel hatvanezres eléréssel egy szegedi diák sikertörténetével ment nagyot a Szeretlek Magyarország oldala, a WMN pedig egy életigazsággal: "az elegancia nem a torkodik sliccelt koktélruhád". A magyar íjászok nemzetközi sikere az ATV-nek és a Virality.hu-nak is sokat hozott, illetve a Vezess.hu is nagyot ment az "Anyádat hívd, ne a 112-őt - Üzeni a magyar rendőrség, és igazuk van" hívómondattal bíró, egy Janklovics Péter szerepeltető rendőrségi kampányról szóló hírével, videójával.

További izgalmak, tanulságok lent.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés