hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy rendőrkampány és a párezres mém-insta végleg letarolta a magyar közösségi médiát

Nagyot mentek a magyar íjászok, a szegedi matekos és az eleganciáról szóló véleménycikk, valamint az "Anyádat hívd, ne a 112-őt". A sportoldalak visszaestek nyár után, a hírszájtok viszont mind növelték az elérésüket. Az első őszi Lájbajnokság.

hirdetés

A szeptemberi Lájkbajnokság viszonylag kevés és egyszerű tanulságokkal szolgált az előzőhöz képest. A leglátványosabb, hogy bár 17 százalékkal visszaesett, mégis toronymagasan a legtöbb közösségi aktivitást kiváltó oldal még mindig a Mégvalamit? nevű mémes Instagram-oldal, amelynek leírása: "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" Három és fél milliós aktivitást hozott. A második utána a 24.hu másfél millióval.

Az is látszik, hogy a híroldalak, ahogy az lenni szokott, szeptembertől újra erőre kaptak. Az Index, az ATV, a 444, a HVG és a 24.hu is mind növelték a közösségi aktivitást a nyári hónapokhoz képest. Az Index a legkevésbé, de az is. Az ATV először került be az első tíz oldal közé. A korábbi időszakban taroló Trollfoci és Nemzeti Sport Online pedig stagnáltak, illetve csökkentették a közösségi aktivitást.

A legnépszerűbb cikkek terén kicsit színesebb a helyzet. Közel hatvanezres eléréssel egy szegedi diák sikertörténetével ment nagyot a Szeretlek Magyarország oldala, a WMN pedig egy életigazsággal: "az elegancia nem a torkodik sliccelt koktélruhád". A magyar íjászok nemzetközi sikere az ATV-nek és a Virality.hu-nak is sokat hozott, illetve a Vezess.hu is nagyot ment az "Anyádat hívd, ne a 112-őt - Üzeni a magyar rendőrség, és igazuk van" hívómondattal bíró, egy Janklovics Péter szerepeltető rendőrségi kampányról szóló hírével, videójával.

További izgalmak, tanulságok lent.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés