hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mém-insta, Majka önmosdatása és a világvége nyerte az utolsó nyári Lájkbajnokságot

Izgalmas fordulatok az augusztusi magyar közösségi interneten: új kattintható formátummal tarolt az NLCafé, az általunk ismert világ végével ingerelt a 444, és egy új szereplő nevetett nagyot a végén.

hirdetés

Kezdem az új szereplővel, egyben gratulálok: több mint 4 millió interakcióval a magyar közösségi média legtöbb ingerét gerjesztette a Mégvalamit? mémoldal. "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" - mutatkozik be az Instagram-oldal. Viszonyításképp: a több hónapja hagyományosan az élen végző Nemzeti Sport Online a második helyre szorul a több mint másfél milliós interakciójával. Amúgy magukhoz képest is rontottak 25 százalékot, ami az egész top 30-as mezőny legnagyobb arányú visszaesése. Az M4Sport is 20 százalékot esett, de a csatorna eleve hátrébb van a mezőnyben.

Élbolyban továbbra is a 24.hu, a Trollfoci, az Index, a HVG, a 444 és a Blikk, többnyire mind visszaestek vagy stagnálnak, kivéve a 444-et és a Blikket, 16 és 12 százalékos növekedést értek el. Amúgy a Trollfoci is 20 százalékot zuhant, a sporttartalmak szabadságon voltak augusztusban. Viszont a Nosalty 35 százalékot nőtt, ami a leglátványosabb növekedés a teljes mezőnyben. Nem számítva persze a 3000 forintért átlagbéla-mémeket kínáló Insta-oldalt.

A világ vége, Patrick "66" Swayze, az önmosdató Majka

Két dolgot érdemes még kiemelni a legtöbb interakciót kiváltó cikkek élmezőnyéből. Az egyik a 444 hosszú elemző cikke az általunk ismert világ végét jelentő, visszafordíthatatlan klímaváltozásról, bár kérdés, hogy hányan olvasták végig a címe és a hozzárendelt kép alapján végeredményben az apokaliptikus tucattartalmakhoz sorolható cikket. Szeretnénk persze hinni, hogy a tudatosabb lét jele a számtalan megosztás. 

A másik a NLCafé zseniális újítása, pontosabban egy jól ismert formátum professzionális szintre emelése és az azon való csavarás: három YouTube-tartalommal is bekerültek a top 10-be, ezekkel mind a számmisztikát vegyítik a celeb- és születésnapkultusszal, valamint a rajongói videókollázsokkal. A "44 éves lett Egerszegi Krisztina", a "99 éves lett Bálint Gazda" és a "66 éves lenne Patrick Swayze" című videók az első, második és hatodik helyen végeztek, szép háromszögbe helyezve a magyar társadalmat.

A Majka-Curtis cirkusz egyik, "Azt akarom, hogy lássák, én küzdök ezért a csávóért" című tartalma nyerte a Meta-különdíjat. Majka akarta és az Index segítségével láttatta: 28 és fél ezer interakció. 

A lenti ábrából még több izgalom olvasható ki.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai.

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített - kampánybejelentőt olvashattok.

A közösségi oldalon egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsa kordában a felületén terjedő álhíreket, uszító és félrevezető tartalmakat. 

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés