hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mém-insta, Majka önmosdatása és a világvége nyerte az utolsó nyári Lájkbajnokságot

Izgalmas fordulatok az augusztusi magyar közösségi interneten: új kattintható formátummal tarolt az NLCafé, az általunk ismert világ végével ingerelt a 444, és egy új szereplő nevetett nagyot a végén.

hirdetés

Kezdem az új szereplővel, egyben gratulálok: több mint 4 millió interakcióval a magyar közösségi média legtöbb ingerét gerjesztette a Mégvalamit? mémoldal. "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" - mutatkozik be az Instagram-oldal. Viszonyításképp: a több hónapja hagyományosan az élen végző Nemzeti Sport Online a második helyre szorul a több mint másfél milliós interakciójával. Amúgy magukhoz képest is rontottak 25 százalékot, ami az egész top 30-as mezőny legnagyobb arányú visszaesése. Az M4Sport is 20 százalékot esett, de a csatorna eleve hátrébb van a mezőnyben.

Élbolyban továbbra is a 24.hu, a Trollfoci, az Index, a HVG, a 444 és a Blikk, többnyire mind visszaestek vagy stagnálnak, kivéve a 444-et és a Blikket, 16 és 12 százalékos növekedést értek el. Amúgy a Trollfoci is 20 százalékot zuhant, a sporttartalmak szabadságon voltak augusztusban. Viszont a Nosalty 35 százalékot nőtt, ami a leglátványosabb növekedés a teljes mezőnyben. Nem számítva persze a 3000 forintért átlagbéla-mémeket kínáló Insta-oldalt.

A világ vége, Patrick "66" Swayze, az önmosdató Majka

Két dolgot érdemes még kiemelni a legtöbb interakciót kiváltó cikkek élmezőnyéből. Az egyik a 444 hosszú elemző cikke az általunk ismert világ végét jelentő, visszafordíthatatlan klímaváltozásról, bár kérdés, hogy hányan olvasták végig a címe és a hozzárendelt kép alapján végeredményben az apokaliptikus tucattartalmakhoz sorolható cikket. Szeretnénk persze hinni, hogy a tudatosabb lét jele a számtalan megosztás. 

A másik a NLCafé zseniális újítása, pontosabban egy jól ismert formátum professzionális szintre emelése és az azon való csavarás: három YouTube-tartalommal is bekerültek a top 10-be, ezekkel mind a számmisztikát vegyítik a celeb- és születésnapkultusszal, valamint a rajongói videókollázsokkal. A "44 éves lett Egerszegi Krisztina", a "99 éves lett Bálint Gazda" és a "66 éves lenne Patrick Swayze" című videók az első, második és hatodik helyen végeztek, szép háromszögbe helyezve a magyar társadalmat.

A Majka-Curtis cirkusz egyik, "Azt akarom, hogy lássák, én küzdök ezért a csávóért" című tartalma nyerte a Meta-különdíjat. Majka akarta és az Index segítségével láttatta: 28 és fél ezer interakció. 

A lenti ábrából még több izgalom olvasható ki.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés