hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mém-insta, Majka önmosdatása és a világvége nyerte az utolsó nyári Lájkbajnokságot

Izgalmas fordulatok az augusztusi magyar közösségi interneten: új kattintható formátummal tarolt az NLCafé, az általunk ismert világ végével ingerelt a 444, és egy új szereplő nevetett nagyot a végén.

hirdetés

Kezdem az új szereplővel, egyben gratulálok: több mint 4 millió interakcióval a magyar közösségi média legtöbb ingerét gerjesztette a Mégvalamit? mémoldal. "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" - mutatkozik be az Instagram-oldal. Viszonyításképp: a több hónapja hagyományosan az élen végző Nemzeti Sport Online a második helyre szorul a több mint másfél milliós interakciójával. Amúgy magukhoz képest is rontottak 25 százalékot, ami az egész top 30-as mezőny legnagyobb arányú visszaesése. Az M4Sport is 20 százalékot esett, de a csatorna eleve hátrébb van a mezőnyben.

Élbolyban továbbra is a 24.hu, a Trollfoci, az Index, a HVG, a 444 és a Blikk, többnyire mind visszaestek vagy stagnálnak, kivéve a 444-et és a Blikket, 16 és 12 százalékos növekedést értek el. Amúgy a Trollfoci is 20 százalékot zuhant, a sporttartalmak szabadságon voltak augusztusban. Viszont a Nosalty 35 százalékot nőtt, ami a leglátványosabb növekedés a teljes mezőnyben. Nem számítva persze a 3000 forintért átlagbéla-mémeket kínáló Insta-oldalt.

A világ vége, Patrick "66" Swayze, az önmosdató Majka

Két dolgot érdemes még kiemelni a legtöbb interakciót kiváltó cikkek élmezőnyéből. Az egyik a 444 hosszú elemző cikke az általunk ismert világ végét jelentő, visszafordíthatatlan klímaváltozásról, bár kérdés, hogy hányan olvasták végig a címe és a hozzárendelt kép alapján végeredményben az apokaliptikus tucattartalmakhoz sorolható cikket. Szeretnénk persze hinni, hogy a tudatosabb lét jele a számtalan megosztás. 

A másik a NLCafé zseniális újítása, pontosabban egy jól ismert formátum professzionális szintre emelése és az azon való csavarás: három YouTube-tartalommal is bekerültek a top 10-be, ezekkel mind a számmisztikát vegyítik a celeb- és születésnapkultusszal, valamint a rajongói videókollázsokkal. A "44 éves lett Egerszegi Krisztina", a "99 éves lett Bálint Gazda" és a "66 éves lenne Patrick Swayze" című videók az első, második és hatodik helyen végeztek, szép háromszögbe helyezve a magyar társadalmat.

A Majka-Curtis cirkusz egyik, "Azt akarom, hogy lássák, én küzdök ezért a csávóért" című tartalma nyerte a Meta-különdíjat. Majka akarta és az Index segítségével láttatta: 28 és fél ezer interakció. 

A lenti ábrából még több izgalom olvasható ki.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés