hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mém-insta, Majka önmosdatása és a világvége nyerte az utolsó nyári Lájkbajnokságot

Izgalmas fordulatok az augusztusi magyar közösségi interneten: új kattintható formátummal tarolt az NLCafé, az általunk ismert világ végével ingerelt a 444, és egy új szereplő nevetett nagyot a végén.

hirdetés

Kezdem az új szereplővel, egyben gratulálok: több mint 4 millió interakcióval a magyar közösségi média legtöbb ingerét gerjesztette a Mégvalamit? mémoldal. "Megmémesítem a valóságot! Reklámposzt 3000Ft. Írj ha szeretnél!" - mutatkozik be az Instagram-oldal. Viszonyításképp: a több hónapja hagyományosan az élen végző Nemzeti Sport Online a második helyre szorul a több mint másfél milliós interakciójával. Amúgy magukhoz képest is rontottak 25 százalékot, ami az egész top 30-as mezőny legnagyobb arányú visszaesése. Az M4Sport is 20 százalékot esett, de a csatorna eleve hátrébb van a mezőnyben.

Élbolyban továbbra is a 24.hu, a Trollfoci, az Index, a HVG, a 444 és a Blikk, többnyire mind visszaestek vagy stagnálnak, kivéve a 444-et és a Blikket, 16 és 12 százalékos növekedést értek el. Amúgy a Trollfoci is 20 százalékot zuhant, a sporttartalmak szabadságon voltak augusztusban. Viszont a Nosalty 35 százalékot nőtt, ami a leglátványosabb növekedés a teljes mezőnyben. Nem számítva persze a 3000 forintért átlagbéla-mémeket kínáló Insta-oldalt.

A világ vége, Patrick "66" Swayze, az önmosdató Majka

Két dolgot érdemes még kiemelni a legtöbb interakciót kiváltó cikkek élmezőnyéből. Az egyik a 444 hosszú elemző cikke az általunk ismert világ végét jelentő, visszafordíthatatlan klímaváltozásról, bár kérdés, hogy hányan olvasták végig a címe és a hozzárendelt kép alapján végeredményben az apokaliptikus tucattartalmakhoz sorolható cikket. Szeretnénk persze hinni, hogy a tudatosabb lét jele a számtalan megosztás. 

A másik a NLCafé zseniális újítása, pontosabban egy jól ismert formátum professzionális szintre emelése és az azon való csavarás: három YouTube-tartalommal is bekerültek a top 10-be, ezekkel mind a számmisztikát vegyítik a celeb- és születésnapkultusszal, valamint a rajongói videókollázsokkal. A "44 éves lett Egerszegi Krisztina", a "99 éves lett Bálint Gazda" és a "66 éves lenne Patrick Swayze" című videók az első, második és hatodik helyen végeztek, szép háromszögbe helyezve a magyar társadalmat.

A Majka-Curtis cirkusz egyik, "Azt akarom, hogy lássák, én küzdök ezért a csávóért" című tartalma nyerte a Meta-különdíjat. Majka akarta és az Index segítségével láttatta: 28 és fél ezer interakció. 

A lenti ábrából még több izgalom olvasható ki.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés