hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Comedy reklámja nyerte a Kreatív közönségszavazását

Lezártuk a közönségszavazást, amelyen arra kértük olvasóinkat, hogy értékeljék a tavalyi év reklámterméséből kiválasztott tíz munkát. A győztes a Comedy Central szavazásra buzdító reklámja lett, megelőzve az Ételt az életért alapítvány és a Mediator Group kampányát, az Extra Ízt. Harmadik helyen a Cofidis reklámfilmjei zártak. Alább a teljes sorrend.

hirdetés

 

1. Comedy Central szavazós

Pontszám: 7,7
Szavazatok száma: 452
Megbízó: Comedy Central
Ügynökség: házon belül készült

Hatalmasat futott tavaly a közösségi médiában a Comedy Central szavazásra buzdító videója, amely társadalmi célú reklámnak és önpromónak sem volt utolsó.

 

2. Extra íz

Pontszám: 6,9
Szavazatok száma: 375
Megbízó: Ételt az Életért Alapítvány
Ügynökség: Mediator Group

A tavalyi év egyik legjobb tartalommarketinges megoldása volt az Extra Íz, amelyben a receptvideók népszerűségét használták ki az alkotók. A Mindmegette receptoldalra, illetve annak közösségi felületeire olyan receptvideókat készítettek, amelyek a szegényeknek való ételosztásra készített ételek receptjeit mutatták be, olyan fantázianevekkel, mint a „Zöldborsópörkölt örömmel”. A videók végén az ételeket olyan műanyag tálba töltötték, mint amit ételosztáshoz használtak, amit aztán egy piszkos kesztyűs, vélhetően nehéz sorsú ember kezébe adtak, majd egy felhívás is megjelent az alapítványnak való adakozásra, adó 1% felajánlására.

 

3. Cofidis áldokuk

Pontszám: 6,6
Szavazatok száma: 510
Megbízó: Cofidis
Ügynökség: Spice Communication

Vicces áldokumentarista stílusban készültek reklámfilmek a Cofidis új kommunikációs platformjának részeként. Az üzenet lényege, hogy hihetetlen dolgokat mutatnak be, majd a végén mutatnak a nézőnek egy valódi ajánlatot, ami szerintük ugyancsak hihetetlen, csakhogy az már igazi.

 

4. Tíz éves a Comedy Central

Pontszám: 6,4
Szavazatok száma: 390
Megbízó: Comedy Central
Ügynökség: házon belül készült

A csatorna promó producerei sajátos La La Land-átirattal ünnepelték a Comedy 10. születésnapját. Azt képzelték el, mi mindent érthettek volna el a nézőik, ha nem a Comedy Central „hülyeségeit" nézik.

 

5. Borsodi szituk

Pontszám: 6,3
Szavazatok száma: 440
Megbízó: Borsodi Sörgyárak
Ügynökség: Mito

Borsodi Szituk címmel indított új kampányt a Borsodi új ügynökségével, a Mitóval közösen. Ennek jegyében a mindennapi szituációkat kötik a sörmárkához, komikus hangvétellel és élethelyzetekkel.

 

6. McDrive

Pontszám: 6,1
Szavazatok száma: 383
Megbízó: McDonald's
Ügynökség: DDB Budapest

A McDonald's számára a DDB Budapest által készített óriásplakát-kampány a brit Campaign reklámos lapban is megjelent. A Mekik közelében elhelyezett óriásplakátok egyszerre kívánták növelni a McDrive-ok forgalmát, és ünnepelni a legismertebb termékeket.

 

7. Egyperces novellák mozikiadásban

Pontszám: 6,0
Szavazatok száma: 372
Megbízó: Libri-Bookline
Ügynökség: Bold Ideas

A Libri-Bookline tavaszi olvasásnépszerűsítő kampánya egyperces videókkal operált Örkény Egyperces novelláinak nyomán. A filmeket az online mellett mozikban is vetítették nagyvásznon.

 

8. AUDIo Studio

Pontszám: 5,9
Szavazatok száma: 377
Megbízó: Porsche Hungária
Ügynökség: Café Communications

Arany díjat nyert tavaly a Golden Drum reklámversenyen a Café Communications Audinak készített rádióreklámja, melyet egy Audi A8-asban vettek fel.

 

9. Cherrisk bevezetés

Pontszám: 5,8
Szavazatok száma: 394
Megbízó: Uniqa
Ügynökség: Republic Group

A Republic az új online biztosító, az Y és Z generáció igényeire tervezett Cherrisk bevezetésére indított új kampányt. Az Uniqa belső startupjaként létrejött újgenerációs biztosítási modell szakítani igyekszik a szektorra vonatkozó sztereotípiákkal, ezt üzenik a filmek is.

 

10. Telenor karácsonyi kampány

Pontszám: 5,7
Szavazatok száma: 362
Megbízó: Telenor
Ügynökség: Artificial Group
(Guts&Brains DDB/Tribal WW)

A Telenor a karácsonyi időszakban megosztotta reklámidejét az emberekkel. Videó formájában bárki küldhetett karácsonyi jókívánságot, a feltöltött üzeneteket a Telenor kampányában meg is mutatta a nagyközönségnek. A december 1-től 31-ig tartó időszakban a vállalat reklámfilmjeiben is visszaköszöntek a feltöltött videók; de online és közösségimédia-felületeken, valamint a Telenor üzletekben is megjelentek a személyes üzenetek.

A KAPCSOLÓDÓ WEBOLDAL A FELTÖLTÖTT VIDEÓKKAL.

BEVEZETŐ FILM:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés