A Carnation-alapító Karafiáth Balázs kapitalizmuskritikus életmódguru lett

Ma már jobban izgatja az emberi elme, mint a végső soron nullákból és egyesekből álló digitális rendszerek. A hajdani magyar internet egyik legismertebb és legmeghatározóbb figurája, Karafiáth Balázs többszörös átalakuláson ment keresztül. Tizenöt éve még nem is ez volt a hivatalos neve, és távolról sem azzal foglalkozott, amivel ma. Akkor még Szekfű Balázsként a majdani egyik legsikeresebb digitális ügynökséget, az azóta Possible néven futó Carnationt építgette, ma viszont már nem csak a nagyvállalati office-világban nem találja a helyét, a nevét is megváltoztatta, mert nem érezte sajátjának. A Kreatív 25 éves jubileumi lapszámának a cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Tom Goodwin magánemberként posztolt a Twitterre.

Azok is saját pörkölésű kávéval kezdhetik a napot, akik még soha nem láttak közelről nyers kávébabot.

Kasnyik Márton családi okok miatt adja át a stafétát, de marad a lapnál.

A Spektrum logója is megváltozott: eltűnt a régóta használt legyezőforma.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!