Tényleg hátat fordított az ügynökségi világnak és a reklámszakmának? Gellért Emese több évnyi csend után adott újra interjút.

A magyar médiamilliárdos a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott.

A szaúd-arábiai Ogilvy után nemrég kezdett a DDB új, barcelonai ügynökségénél Nyéki Attila. Portré.

Portré a Possible egykori kreatív- és vezérigazgatójáról. 

Méghozzá San Franciscóban. Mitől változott meg a magyar internet egykor meghatározó alakja?

A Villám Gézaként híressé vált Szabó Gál András az elsők között csinált online társkeresőt az Államokban. Ez volt a Date.com.

Mi történt Illés Etelével, a kétezres évek legfontosabb magyar webdizájnerével?

Marschall Péter eladta a Paprika Latinót, iskolát és sörfőzdét épít Costa Ricán.

A Vs.hu alapító főszerkesztője, a Kossuth Rádió egykori vezetője nem bírja a közéleti rinyálást, ellenálló fiaira viszont büszke. Interjú Kerényi Györggyel.

33 magyar médiában töltött év után visszavonult Pallagi Ferenc és leköltözött vidékre. Meglátogattuk. Mr. Pallagi, a lot of money.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.