Tényleg hátat fordított az ügynökségi világnak és a reklámszakmának? Gellért Emese több évnyi csend után adott újra interjút.

A magyar médiamilliárdos a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott.

A szaúd-arábiai Ogilvy után nemrég kezdett a DDB új, barcelonai ügynökségénél Nyéki Attila. Portré.

Portré a Possible egykori kreatív- és vezérigazgatójáról. 

Méghozzá San Franciscóban. Mitől változott meg a magyar internet egykor meghatározó alakja?

A Villám Gézaként híressé vált Szabó Gál András az elsők között csinált online társkeresőt az Államokban. Ez volt a Date.com.

Mi történt Illés Etelével, a kétezres évek legfontosabb magyar webdizájnerével?

Marschall Péter eladta a Paprika Latinót, iskolát és sörfőzdét épít Costa Ricán.

A Vs.hu alapító főszerkesztője, a Kossuth Rádió egykori vezetője nem bírja a közéleti rinyálást, ellenálló fiaira viszont büszke. Interjú Kerényi Györggyel.

33 magyar médiában töltött év után visszavonult Pallagi Ferenc és leköltözött vidékre. Meglátogattuk. Mr. Pallagi, a lot of money.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.