hirdetés
hirdetés
hirdetés

90 esélyes a LolliPOP shortlistjén

Rendesen sűrű az idei LolliPOP díjvárományosainak mezőnye, sok ügynökség és sok kampány sok eleme izgulhat.

hirdetés

Előállt a 2017-es LolliPOP, a Kreatív BTL-alapú kampányokat és megoldásokat versenyeztető viadalának shortlistje, 90 munka szerepel rajta.

Hogy a MAKSZ és a DIMSZ delegáltjaiból, valamint a lapunk által felkért szakemberekből álló zsűri közülük kiknek ítélt díjat, mi lett az év megoldása, és ki az összesítés alapján az év ügynöksége és megbízója, az a november 28-ai, az Akváriumban tartantó díjátadón derül ki, amiről itt találtok több infót, itt pedig egy Facebook-eseményt.

TLDR: van előzetes regisztráció, ám ennek díja az ingyen sört-bort-üdítőt is tartalmazza, úgyhogy minden adott lesz a nagy nyomású ünnepléshez, intézkedjetek!

 

SALES PROMOTION MEGOLDÁSOK        

HOSTESS PROMÓCIÓK                                

Pringles Játékaréna - Spice Communication, Orbico Hungary

Rézangyal - Always GoPro - Selfie stick – HEYTHERE, Rézangyal

  

LOJALITÁSÉPÍTŐ AKCIÓK                                           

Hotel Rossmann - Human Telex, Havas Media Hungary, Rossmann Magyarország

Lay's Mosolykampány - Adamsky Budapest, FÁÜ Zrt.

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

B2B PROMÓCIÓK                                         

K&H: üzletet ide! Microsite - OMD Hungary, K&H Bank

Retail Pro Jutalomprogram - Microsoft Magyarország    

 

AJÁNDÉKTÁRGYAK                                       

Autistic Art - Y&R Budapest, Autistic Art

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

INSTORE ÉS OUT OF STORE MEGOLDÁSOK

INSTALLÁCIÓK

Fanta - FEFman - Café Communications, MMS Communications Hungary – Starcom, The Coca-Cola Company - Fanta

Landliebe Urban Shelter - ACG Reklámügynökség, Friesland Hungária

Landrover - The plainest country - Republic Group, British Automotive Hungary

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

Vedd Észre: A Párkapcsolati Erőszak Nem Véletlen - MyAd Marketing, Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület

 

PR

OREO Lick for it Challenge - HPS Experience, Mondelez Gmbh

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

runaddict alkalmazás - Uniomedia Communications, NN Biztosító

Soproni Sörrally – A víz nyomában - Uniomedia Communications, Bistro Reklámügynökség, HEINEKEN Hungária

Staropramen Ízművek - UP Advertising, Branditorial, Borsodi Sörgyár

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

KÖZÖSSÉGI MÉDIA VAGY WEBES ALAPÚ MEGOLDÁSOK                              

ALDI a közösségi médiában - Forward Digital Works, ALDI Magyarország

Anyák Napi Versduett - Artificial Group, Tchibo Magyarország

Facebook Live Act for Pride - Isobar Budapest                   

Follow the Rabbit, Café Communications, Dealogic Hungary

Mindenki nevet a végén - ACG Reklámügynökség, Bistro Reklámügynökség, Heineken Hungária

OREO Lick for it Challenge - HPS Experience, Mondelez GmbH

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

SPAR – A Véget nem érő bók – Greenroom, SPAR Magyarország

              

MOBILESZKÖZ ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                  

OREO Lick for it - Dupla vagy semmi - HPS Experience, Mondelez GmbH

runaddict alkalmazás - NN Biztosító

Wage Gap SMS Y&R Budapest - MagNet Bank

 

EGYÉB, A FENTI KATEGÓRIÁKBA BE NEM SOROLHATÓ DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK                

#MUTIHOGYRAZOD - Sió CitrusFriss Bottleflip kampány - DOUPLA, HPS Experience, BOLD, SIÓ-ECKES

Műsoron az Anyák Napja - Artificial Group, UPC Magyarország

OTP Jeltolmácsolva – Mito, OTP Bank

Switch off! - The dinner test - Isobar Budapest, Magyar Telekom

 

PRINT

HAGYOMÁNYOS NYOMDAI MEGOLDÁSOKKAL KÉSZÜLT PRINTANYAGOK                                          

Az opera "szembe jön"  - Miskolci Operafesztivál Kulturális Szolgáltató Nonprofit Kft., ROSVIG Reklámügynökség, Bartók Plusz Operafesztivál

SPECIÁLIS NYOMDAI MEGOLDÁSOK                                     

Autistic Art - Y&R Budapest, Autistic Art

 

RENDEZVÉNYES MEGOLDÁSOK

LAKOSSÁGI ESEMÉNYEK                                            

Deichmann Pop-Up Store a VOLT-on - Mediátor Group Reklámügynökség, Deichmann Cipőkereskedelmi Kft.   

Jack Daniel's 150 Pop Up Bar - "Welcome to Lynchburg" - We Are Reklámügynökség, Brown-Forman Hungary

Könyvekkel az ország körül - Bookline Busz - Libri-Bookline, Bookline

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

Milka Alpesi utazás interaktív AR társasjáték - HPS Experience , Mondelez Hungária

Omnia Balkon Koncertek - Hogy jól induljon a reggel! - Havas Media, Karma Production, Universal Music Group, Jacobs Douwe Egberts

OTP Bozsik Bajnokok – Mito, OTP Bank

UPC Pop-up mozi - Artificial Group, Next Wave, ACG Reklámügynökség, UPC Magyarország

VÉRBUTIK – MINDEN CSEPP SZÁMÍT - HD Group Kommunikációs Ügynökség, FOX - TELEKOM

 

B2B ESEMÉNYEK                                           

Amikor gyerekek izzasztják meg a vállalati vezetőket: különleges vezetői tréning egy kisközségben - CIB Bank               

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

HOME FOR INNOVATION - CeBit 2017 MAGYAR PAVILON – Mobilsofa, Design Terminál, Magyar Nemzeti Kereskedőház

Microsoft Future Decoded - Satya Nadella Budapesten - Hello Event, Microsoft Magyarország

MOL 360 CONCERT – NAGYBAN JÁTSZUNK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MOL GROUP

Talks Budapest - Creative Pro, HB Reavis

              

RENDEZVÉNYELEMEK                                  

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK, színpadkép - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK, intro - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

GSK Grand Expo VR-aktivitás - Progressive Reklámügynökség, GlaxoSmithKline-Consumer

Milka Big Taste interaktív snake játék és jégmapping - HPS Experience, Mondelez Hungária

Milka Alpesi utazás interaktív AR társasjáték - HPS Experience, Mondelez Hungária

MOL 360 CONCERT – NAGYBAN JÁTSZUNK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MOL GROUP

NIKE CHROME BLUSH COLLECTION // Közép-Kelet Európai Launch - Mobilsofa, Wow Factor Hungary

SMART UNIVERSE - NIGHT IN THE NEXT DIMENSION - HD Group Kommunikációs Ügynökség, T-SYSTEMS MAGYARORSZÁG

T-SYSTEMS SYMPOSIUM 2016 – NÖVÉNYINSTALLÁCIÓ - Progressive Reklámügynökség, T-SYSTEMS MAGYARORSZÁG

 

SZPONZORÁCIÓ

SZPONZORÁCIÓS RENDEZVÉNYELEMEK                              

Pringles Játékaréna - Spice Communication, Orbico Hungary

ŠKODA Jump Assist - Café Communications, Porsche Hungaria - ŠKODA

 

EGYÉB, A FENTI KATEGÓRIÁKBA NEM SOROLHATÓ SZPONZÁRÁCIÓS MEGOLDÁSOK, ELEMEK

NESCAFÉ Társas - Egyetemi kávézó branding - Wings Group, Béflex, Nestlé Hungária Kft. - NESCAFÉ

 

LAKOSSÁGI ÉS B2B ESEMÉNYEKHEZ KAPCSOLÓDÓ SZPONZOR MEGJELENÉSEK                                

Nokia Chill Out Zone - Sziget Fesztivál 2017 - Lauritzen Marketing, HMD Global OY

 

DM

WEBES ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                 

Follow the Rabbit - Café Communications, Dealogic Hungary

 

MOBILESZKÖZ ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                  

NESCAFÉ Campus Tour  - Wings Group, Nestlé Hungária Kft. - NESCAFÉ

OREO Lick for it - Dupla vagy semmi - HPS Experience , Mondelez GmbH

Wage Gap SMS - Y&R Budapest, MagNet Bank

 

SPECIÁLIS BTL-MEGOLDÁSOK

AMBIENT MEGOLDÁSOK                                          

Az Edző Idegenben - HPS Experience , Mondelez Gmbh - Sport szelet

Heineken 0.0 installáció - ACG Reklámügynökség, Art Group, Heineken Hungária Sörgyárak

Landrover - The plainest country - Republic Group, British Automotive Hungary

Month of Love  - 1080P Reklámügynökség, Budapest Airport

Pattex - One for all - Artificial Group, Heimat - Berlin Henkel

Side By Side Mugs - HPS Experience, Nestlé Hungária Kft. - Nescafé

ŠKODA Jump Assist - Café Communications, Porsche Hungaria - ŠKODA

              

GERILLAMARKETING MEGOLDÁSOK                                    

Month of Love 1080P Reklámügynökség, Budapest Airport

 

SELF PROMO     

Ott Tali! - Mito                

 

BTL ALAPÚ INTEGRÁLT KAMPÁNYOK

Anyák napi Versduett - Artificial Group, Tchibo Magyarország

Heineken Bajnokok Ligája promóció - ACG Reklámügynökség, Bistro Reklámügynökség, Heineken Hungária

HERZ Szendvics séf kampány, 2017 - DOUPLA, We Love Kreatív, Be Social, Pick Szeged Zrt.

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

OTP Bozsik Bajnokok - Mito, OTP Bank

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

Pöri kampány - ComLab, Nestlé / MAGGI

SPAR Verde - A Mi dalunk - REON Digital, SPAR Magyarország

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

UPC Pop-up mozi - Artificial Group, Next Wave, ACG Reklámügynökség, UPC Magyarország

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés