hirdetés
hirdetés
hirdetés

90 esélyes a LolliPOP shortlistjén

Rendesen sűrű az idei LolliPOP díjvárományosainak mezőnye, sok ügynökség és sok kampány sok eleme izgulhat.

hirdetés

Előállt a 2017-es LolliPOP, a Kreatív BTL-alapú kampányokat és megoldásokat versenyeztető viadalának shortlistje, 90 munka szerepel rajta.

Hogy a MAKSZ és a DIMSZ delegáltjaiból, valamint a lapunk által felkért szakemberekből álló zsűri közülük kiknek ítélt díjat, mi lett az év megoldása, és ki az összesítés alapján az év ügynöksége és megbízója, az a november 28-ai, az Akváriumban tartantó díjátadón derül ki, amiről itt találtok több infót, itt pedig egy Facebook-eseményt.

TLDR: van előzetes regisztráció, ám ennek díja az ingyen sört-bort-üdítőt is tartalmazza, úgyhogy minden adott lesz a nagy nyomású ünnepléshez, intézkedjetek!

 

SALES PROMOTION MEGOLDÁSOK        

HOSTESS PROMÓCIÓK                                

Pringles Játékaréna - Spice Communication, Orbico Hungary

Rézangyal - Always GoPro - Selfie stick – HEYTHERE, Rézangyal

  

LOJALITÁSÉPÍTŐ AKCIÓK                                           

Hotel Rossmann - Human Telex, Havas Media Hungary, Rossmann Magyarország

Lay's Mosolykampány - Adamsky Budapest, FÁÜ Zrt.

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

B2B PROMÓCIÓK                                         

K&H: üzletet ide! Microsite - OMD Hungary, K&H Bank

Retail Pro Jutalomprogram - Microsoft Magyarország    

 

AJÁNDÉKTÁRGYAK                                       

Autistic Art - Y&R Budapest, Autistic Art

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

INSTORE ÉS OUT OF STORE MEGOLDÁSOK

INSTALLÁCIÓK

Fanta - FEFman - Café Communications, MMS Communications Hungary – Starcom, The Coca-Cola Company - Fanta

Landliebe Urban Shelter - ACG Reklámügynökség, Friesland Hungária

Landrover - The plainest country - Republic Group, British Automotive Hungary

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

Vedd Észre: A Párkapcsolati Erőszak Nem Véletlen - MyAd Marketing, Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület

 

PR

OREO Lick for it Challenge - HPS Experience, Mondelez Gmbh

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

runaddict alkalmazás - Uniomedia Communications, NN Biztosító

Soproni Sörrally – A víz nyomában - Uniomedia Communications, Bistro Reklámügynökség, HEINEKEN Hungária

Staropramen Ízművek - UP Advertising, Branditorial, Borsodi Sörgyár

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

 

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

KÖZÖSSÉGI MÉDIA VAGY WEBES ALAPÚ MEGOLDÁSOK                              

ALDI a közösségi médiában - Forward Digital Works, ALDI Magyarország

Anyák Napi Versduett - Artificial Group, Tchibo Magyarország

Facebook Live Act for Pride - Isobar Budapest                   

Follow the Rabbit, Café Communications, Dealogic Hungary

Mindenki nevet a végén - ACG Reklámügynökség, Bistro Reklámügynökség, Heineken Hungária

OREO Lick for it Challenge - HPS Experience, Mondelez GmbH

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

SPAR – A Véget nem érő bók – Greenroom, SPAR Magyarország

              

MOBILESZKÖZ ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                  

OREO Lick for it - Dupla vagy semmi - HPS Experience, Mondelez GmbH

runaddict alkalmazás - NN Biztosító

Wage Gap SMS Y&R Budapest - MagNet Bank

 

EGYÉB, A FENTI KATEGÓRIÁKBA BE NEM SOROLHATÓ DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK                

#MUTIHOGYRAZOD - Sió CitrusFriss Bottleflip kampány - DOUPLA, HPS Experience, BOLD, SIÓ-ECKES

Műsoron az Anyák Napja - Artificial Group, UPC Magyarország

OTP Jeltolmácsolva – Mito, OTP Bank

Switch off! - The dinner test - Isobar Budapest, Magyar Telekom

 

PRINT

HAGYOMÁNYOS NYOMDAI MEGOLDÁSOKKAL KÉSZÜLT PRINTANYAGOK                                          

Az opera "szembe jön"  - Miskolci Operafesztivál Kulturális Szolgáltató Nonprofit Kft., ROSVIG Reklámügynökség, Bartók Plusz Operafesztivál

SPECIÁLIS NYOMDAI MEGOLDÁSOK                                     

Autistic Art - Y&R Budapest, Autistic Art

 

RENDEZVÉNYES MEGOLDÁSOK

LAKOSSÁGI ESEMÉNYEK                                            

Deichmann Pop-Up Store a VOLT-on - Mediátor Group Reklámügynökség, Deichmann Cipőkereskedelmi Kft.   

Jack Daniel's 150 Pop Up Bar - "Welcome to Lynchburg" - We Are Reklámügynökség, Brown-Forman Hungary

Könyvekkel az ország körül - Bookline Busz - Libri-Bookline, Bookline

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

Milka Alpesi utazás interaktív AR társasjáték - HPS Experience , Mondelez Hungária

Omnia Balkon Koncertek - Hogy jól induljon a reggel! - Havas Media, Karma Production, Universal Music Group, Jacobs Douwe Egberts

OTP Bozsik Bajnokok – Mito, OTP Bank

UPC Pop-up mozi - Artificial Group, Next Wave, ACG Reklámügynökség, UPC Magyarország

VÉRBUTIK – MINDEN CSEPP SZÁMÍT - HD Group Kommunikációs Ügynökség, FOX - TELEKOM

 

B2B ESEMÉNYEK                                           

Amikor gyerekek izzasztják meg a vállalati vezetőket: különleges vezetői tréning egy kisközségben - CIB Bank               

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

HOME FOR INNOVATION - CeBit 2017 MAGYAR PAVILON – Mobilsofa, Design Terminál, Magyar Nemzeti Kereskedőház

Microsoft Future Decoded - Satya Nadella Budapesten - Hello Event, Microsoft Magyarország

MOL 360 CONCERT – NAGYBAN JÁTSZUNK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MOL GROUP

Talks Budapest - Creative Pro, HB Reavis

              

RENDEZVÉNYELEMEK                                  

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK, színpadkép - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

ÉVINDÍTÓ 2017 – A JÁTSZMA FOKOZÓDIK, intro - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MAGYAR TELEKOM

GSK Grand Expo VR-aktivitás - Progressive Reklámügynökség, GlaxoSmithKline-Consumer

Milka Big Taste interaktív snake játék és jégmapping - HPS Experience, Mondelez Hungária

Milka Alpesi utazás interaktív AR társasjáték - HPS Experience, Mondelez Hungária

MOL 360 CONCERT – NAGYBAN JÁTSZUNK - HD Group Kommunikációs Ügynökség, MOL GROUP

NIKE CHROME BLUSH COLLECTION // Közép-Kelet Európai Launch - Mobilsofa, Wow Factor Hungary

SMART UNIVERSE - NIGHT IN THE NEXT DIMENSION - HD Group Kommunikációs Ügynökség, T-SYSTEMS MAGYARORSZÁG

T-SYSTEMS SYMPOSIUM 2016 – NÖVÉNYINSTALLÁCIÓ - Progressive Reklámügynökség, T-SYSTEMS MAGYARORSZÁG

 

SZPONZORÁCIÓ

SZPONZORÁCIÓS RENDEZVÉNYELEMEK                              

Pringles Játékaréna - Spice Communication, Orbico Hungary

ŠKODA Jump Assist - Café Communications, Porsche Hungaria - ŠKODA

 

EGYÉB, A FENTI KATEGÓRIÁKBA NEM SOROLHATÓ SZPONZÁRÁCIÓS MEGOLDÁSOK, ELEMEK

NESCAFÉ Társas - Egyetemi kávézó branding - Wings Group, Béflex, Nestlé Hungária Kft. - NESCAFÉ

 

LAKOSSÁGI ÉS B2B ESEMÉNYEKHEZ KAPCSOLÓDÓ SZPONZOR MEGJELENÉSEK                                

Nokia Chill Out Zone - Sziget Fesztivál 2017 - Lauritzen Marketing, HMD Global OY

 

DM

WEBES ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                 

Follow the Rabbit - Café Communications, Dealogic Hungary

 

MOBILESZKÖZ ALAPÚ MEGOLDÁSOK                                  

NESCAFÉ Campus Tour  - Wings Group, Nestlé Hungária Kft. - NESCAFÉ

OREO Lick for it - Dupla vagy semmi - HPS Experience , Mondelez GmbH

Wage Gap SMS - Y&R Budapest, MagNet Bank

 

SPECIÁLIS BTL-MEGOLDÁSOK

AMBIENT MEGOLDÁSOK                                          

Az Edző Idegenben - HPS Experience , Mondelez Gmbh - Sport szelet

Heineken 0.0 installáció - ACG Reklámügynökség, Art Group, Heineken Hungária Sörgyárak

Landrover - The plainest country - Republic Group, British Automotive Hungary

Month of Love  - 1080P Reklámügynökség, Budapest Airport

Pattex - One for all - Artificial Group, Heimat - Berlin Henkel

Side By Side Mugs - HPS Experience, Nestlé Hungária Kft. - Nescafé

ŠKODA Jump Assist - Café Communications, Porsche Hungaria - ŠKODA

              

GERILLAMARKETING MEGOLDÁSOK                                    

Month of Love 1080P Reklámügynökség, Budapest Airport

 

SELF PROMO     

Ott Tali! - Mito                

 

BTL ALAPÚ INTEGRÁLT KAMPÁNYOK

Anyák napi Versduett - Artificial Group, Tchibo Magyarország

Heineken Bajnokok Ligája promóció - ACG Reklámügynökség, Bistro Reklámügynökség, Heineken Hungária

HERZ Szendvics séf kampány, 2017 - DOUPLA, We Love Kreatív, Be Social, Pick Szeged Zrt.

Lidl Fesztiválélmény - Wings Group, Lidl Magyarország

OTP Bozsik Bajnokok - Mito, OTP Bank

Pepsi Vloggerőpróba - Adamsky Budapest, Special Effects Media, FÁÜ Zrt.

Pöri kampány - ComLab, Nestlé / MAGGI

SPAR Verde - A Mi dalunk - REON Digital, SPAR Magyarország

Tisza x Edző – Játékstílus - HPS Experience, Mondelez Gmbh - Sport szelet

UPC Pop-up mozi - Artificial Group, Next Wave, ACG Reklámügynökség, UPC Magyarország

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés