hirdetés
hirdetés

 

Itt kell megadnod a résztvevők adatait. A számlázási adatokat a kosár oldalán tudod megadni. 

Név *:
Cégnév :
Pozíció :
Mobil *:
Email cím *:
Jegy:
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Az ügynökség felel a márka social felületeiért is.

Emellett a jövő évben megújul a Story magazin is.

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

Az HBO Box-szal bárki kizárhatja a külvilágot, ha egy kis privát szférára vágyik.

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Mindenki nézzen a kattintásvadász cikkek, a hashtagek, a dühös kommentek és a pletykák mögé a lap segítségével.

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

Az NMHH az idei első félévben újonnan bemutatott, 2500 reklámszpotot vizsgálta.

2020-tól a legismertebb, Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

Vannak kihagyhatatlan filmek, amiket mégis kihagy a néző, ezeket népszerűsíti most humorosan a csatorna új kampánya.

A csatorna tulajdonosa, a Discovery egyben három évvel meghosszabbította partnerségét a sales house-szal.

Az induló webshopjukhoz készített kampányt a HabAd.

Mivel reklámnak minősül, kötelező ezt feltüntetni.

Raphael Bob-Waksberg több időt adna a sorozatok kifutásának.

Egy brit csomagküldő katalógus készített aranyos karácsonyi reklámot.

Három szakaszból álló CSR-aktivitásuk kutyamenhelyeknek gyűjt adományokat.

A Cartoon Network ötödik alkalommal indítja útjára CSR-programját.

Több panasz is befutott már a márka alkoholmentes sörének hirdetései miatt.

2020-tól az eddigi régiós feedet váltja a kizárólag magyar piacra szánt műsor. Márciustól reklámot is értékesítenek rajta.

A színész az együttműködéssel a gyökereihez tér vissza.

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

A Republic Group által készített kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

A Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját harmadszor rendezik meg.

Ha támogatja az After-School All-Stars szervezetet, megteheti.

Batiz Andrással interjúzott a Spindoc blog.

A Shard felhőkarcoló nagy felbontást ígér vendégeinek.

Egészségcentrikussága miatt választotta őt a márka.

Az Adidas ikonikus cipője egy évet pihent. 

books.kreatívonline


Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30    
 
hirdetés
hirdetés