hirdetés
hirdetés
hirdetés

50 millióból hirdetik az árfolyamrögzítést

Három héten át, szeptember 11-ig tartó televíziós és rádiós kampányt indított a kormány az árfolyamrögzítésről. A kampány költségkerete bruttó 50 millió forint.

hirdetés

Megkezdte a kormány az árfolyamrögzítési program népszerűsítését, amivel a bajba jutott devizahiteleseket akarják elérni. A kampány rádiós eleme a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában például szerdán reggel 7 órakor volt hallható, a tévészpotot pedig már előző este 9 órakor is leadták a HírTV-ben – olvasható az Origón.

A kampány megtervezését és a médiafelületek foglalását a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal keretszerződésben álló Bell & Partners ügynökség végzi, de ügynökségi díjat nem számol fel a kampány lebonyolításáért, amelynek költségkerete csaknem bruttó 50 millió forint.

Az árfolyamrögzítésről televíziós és rádiós hirdetések szólnak - a Magyar Televízióban, a Duna Televízióban, az RTL Klubon, a TV2-n és a Hír Tv-n, valamint a Magyar Rádióban, a Class FM-en és a Lánchíd Rádióban - három héten át, augusztus 22. és szeptember 11. között, ami összesen 664 megjelenést jelent. Naponta 10-50 hirdetés fut a médiában. A médiaszolgáltatók "figyelemmel az ügy kiemelt társadalmi fontosságára" 75-88 százalékos kedvezményt biztosítottak a listaár szerinti hirdetési tarifaáraikból.

"Törlesztési plafon, jó hír az adósoknak" - így kezdődik a hirdetés szövege, majd azzal folytatódik, hogy az árfolyamrögzítést azért érdemes a devizahiteles adósoknak igénybe venniük, mert így az árfolyamrögzítés hároméves időtartama után a gyűjtőszámlán felhalmozott összeg miatt a bank legfeljebb 15 százalékkal emelheti a törlesztőrészletüket. Ez a szöveg az Origo szerint megfelel a kormányrendeletnek, de aki nem ismeri jól az árfolyamrögzítés feltételeit, esetleg nincs tisztában a gyűjtőszámla fogalmával, annak félrevezető lehet. A hirdetés nem hangsúlyozza, hogy a hároméves védett periódus lejárta után a teljes törlesztőrészlet emelkedése bőven meghaladhatja a 15 százalékos korlátot, kedvezőtlen devizaárfolyamok esetén annak többszöröse is lehet.

(forrás: origo, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés