hirdetés
hirdetés
hirdetés

50 millióból hirdetik az árfolyamrögzítést

Három héten át, szeptember 11-ig tartó televíziós és rádiós kampányt indított a kormány az árfolyamrögzítésről. A kampány költségkerete bruttó 50 millió forint.

hirdetés

Megkezdte a kormány az árfolyamrögzítési program népszerűsítését, amivel a bajba jutott devizahiteleseket akarják elérni. A kampány rádiós eleme a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában például szerdán reggel 7 órakor volt hallható, a tévészpotot pedig már előző este 9 órakor is leadták a HírTV-ben – olvasható az Origón.

A kampány megtervezését és a médiafelületek foglalását a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal keretszerződésben álló Bell & Partners ügynökség végzi, de ügynökségi díjat nem számol fel a kampány lebonyolításáért, amelynek költségkerete csaknem bruttó 50 millió forint.

Az árfolyamrögzítésről televíziós és rádiós hirdetések szólnak - a Magyar Televízióban, a Duna Televízióban, az RTL Klubon, a TV2-n és a Hír Tv-n, valamint a Magyar Rádióban, a Class FM-en és a Lánchíd Rádióban - három héten át, augusztus 22. és szeptember 11. között, ami összesen 664 megjelenést jelent. Naponta 10-50 hirdetés fut a médiában. A médiaszolgáltatók "figyelemmel az ügy kiemelt társadalmi fontosságára" 75-88 százalékos kedvezményt biztosítottak a listaár szerinti hirdetési tarifaáraikból.

"Törlesztési plafon, jó hír az adósoknak" - így kezdődik a hirdetés szövege, majd azzal folytatódik, hogy az árfolyamrögzítést azért érdemes a devizahiteles adósoknak igénybe venniük, mert így az árfolyamrögzítés hároméves időtartama után a gyűjtőszámlán felhalmozott összeg miatt a bank legfeljebb 15 százalékkal emelheti a törlesztőrészletüket. Ez a szöveg az Origo szerint megfelel a kormányrendeletnek, de aki nem ismeri jól az árfolyamrögzítés feltételeit, esetleg nincs tisztában a gyűjtőszámla fogalmával, annak félrevezető lehet. A hirdetés nem hangsúlyozza, hogy a hároméves védett periódus lejárta után a teljes törlesztőrészlet emelkedése bőven meghaladhatja a 15 százalékos korlátot, kedvezőtlen devizaárfolyamok esetén annak többszöröse is lehet.

(forrás: origo, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés