Új arculattal kezdi az évet az UP

Új arculattal kezdi az évet az UP

A körformát választották alapnak, olyan arculatot és logót akartak, ami „bátor, kortárs, de mégis kortalan”. A megújult arculat mögött szemléleti, belső szervezeti és piaci változások is állnak – írja erről beszámoló közleményük, mely szerint ezen változások együttesen hozták létre és formálták az új látványvilágot és márkaüzenetet.

A varázslat szubjektív

A varázslat szubjektív

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Zsembery Péter, a Café Communications kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

Az imázskommunikáció is megmarad, a sales manager is jóllakik

Az imázskommunikáció is megmarad, a sales manager is jóllakik

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

Poket-kötetet hozott össze a POME és a Generali

Poket-kötetet hozott össze a POME és a Generali

A Poket könyvek sorozatában a napokban jelent meg a POME reklámügynökség által életre hívott és a Generali márka által támogatott, Lackfi János által irodalmi szempontból védnökölt „Mi van?” című kiadvány.

Adyval és Szabó Magdával is dedikáltathatod karácsonyi könyvedet

Adyval és Szabó Magdával is dedikáltathatod karácsonyi könyvedet

A Libri idén két költő verseskötetét is kínálja a különleges karácsonyi ajándékot keresőknek. Az egyik „Daloljanak itt angyalok” címmel kapható és Szabó Magda karácsonyi írásaiból ad válogatást , a másik az „ Élő Ady”, mely Ady Endre műveit tartalmazza kortárs költők válogatásában. A könyvek limitált példányszámban jelentek meg, Bold reklámügynökség feladata pedig az volt, hogy hogy olyan bolti megjelenést alkossanak, amelyek nem csak feltűnővé, hanem még értékesebbé teszi az „ajánlatot”. A továbbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

Több magyar elismerés a Hiiibrand Awardson

Több magyar elismerés a Hiiibrand Awardson

Vasvári Péter és a Kreatív Vonalak is elismerésben részesült Kínában.

„A legfontosabb, hogy egyetlen dolgot akarjon elmondani”

„A legfontosabb, hogy egyetlen dolgot akarjon elmondani”

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

Hová lettek a magyar piacról a nagyszabású imázsfilmek?

Hová lettek a magyar piacról a nagyszabású imázsfilmek?

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Elsőként Csirke Dániel, a Geometry Budapest társ-kreatívigazgatója gondolatait olvashatjátok.

Megújult a Friendly menedzsmentje

Megújult a Friendly menedzsmentje

Miután korábbi cégtársa, Mátrai Miklós távozott az ügynökségtől, Bósza Zsolt egyedüli tulajdonosként vezeti tovább a céget, most bejelentették a vezetőség megújítását.

Visszatért a Próbakőhöz a BWT

Visszatért a Próbakőhöz a BWT

Vizes ügyféllel bővült a Próbakő Kommunikáció ügyfélköre. A BWT jövő évi tartalommenedzsment feladatokkal bízta meg az ügynökséget. A két cég együttműködése nem újkeletű, korábban már több éven át dolgoztak együtt – közölte az ügynökség a Kreatívval.

Kozák Ákos és Bacher János távoztak a GfK-tól

Kozák Ákos és Bacher János távoztak a GfK-tól

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Új kommunikációs vezető a Suzukinál

Új kommunikációs vezető a Suzukinál

2019 év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Designerré képzik át magukat a gazdasági szakemberek?

Designerré képzik át magukat a gazdasági szakemberek?

Átfogó felmérést készítettek a hazai service design szakmáról a Service Design Day szervezői, akik a konferencia résztvevőinek segítségével közösségi rajzon is ábrázolták a szakmát.

Íme a Lollipop 2019-es döntősei!

Íme a Lollipop 2019-es döntősei!

Megvan a Kreatív által szervezett 2019-es Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van: előbbi tíz, utóbbi kilenc döntős helyet szerzett, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem, nekik 7-7 döntős nevezésük van. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.