A félkész törvények miatt ugrálhatnak a bíróságon a Hell-tulajok

A félkész törvények miatt ugrálhatnak a bíróságon a Hell-tulajok

Az eredeti GDPR-rendelet kifejezetten világossá teszi, hogy nem arra való, hogy gazdaglistákat közlő magazinokat revolverezzenek vele. Nádori Péter szakért a Hell kontra Forbes ügyben.

Van-e fék a fakenews-vonaton?

Van-e fék a fakenews-vonaton?

Nem valami vicces, sajnos tudom. 

Csók a halottnak? Vagy evolúciós lépcsőfok a netes híroldalak támogatási programjai?

Csók a halottnak? Vagy evolúciós lépcsőfok a netes híroldalak támogatási programjai?

A 2018-as év sok mindennek volt az éve Magyarországon, most nem listázom, ne piszkáljunk be sem gyógyult, fájdalmas sebeket. E sok minden mellett azonban az internetes újságok olvasói támogatásának az éve is volt. Mit hozhat ezen a piacon a következő egy-két év? Nádori Péter írása a Kreatív decemberi számából.

Rossz viccek és a Fidesz eltitkolt médiaprogramja

Rossz viccek és a Fidesz eltitkolt médiaprogramja

Nádori Péter az ellenzéki pártok médiaprogramjairól, a Fidesz terveiről és a szocialista autószalonról. A cikk eredetileg a Kreatív márciusi lapszámában jelent meg.

Újságot hamisítani sokkal egyszerűbb, mint 100 éve

Újságot hamisítani sokkal egyszerűbb, mint 100 éve

Egy szép napon a kormány a médiáról kérdezi majd meg a népet. Nádori Péter írása a Kreatív júniusi számából, a jövőről.

Ők legalább nem önként mentek a vágóhídra

Ők legalább nem önként mentek a vágóhídra

Nem kellett volna az innovációt átengedni külső szereplőknek. A felhasználói élményt ugyanis nem megtartani, hanem megújítani kellene ahhoz, hogy az iparágnak legyen jövője – mondja a lapcomos Nádori Péter. Az írás a Media Hungary 2017 konferencián elhangzott előadás szerkesztett változata, a héten megjelenő Kreatív magazinban nyomtatva is olvasható.

Propaganda-e a magyar médiamodell?

Propaganda-e a magyar médiamodell?

Nádori Péter megvizsgálja, hogy Edward S. Herman és Noam Chomsky propagandamodellje mennyire alkalmazható a 2016 végére kialakult magyar médiapiaci helyzetre. Spoiler: szinte 100 százalékig.

Tényleg a Facebook tehet Trumpról?

Tényleg a Facebook tehet Trumpról?

Nem, nem a Facebook tehet róla. Nádori Péter az amerikai elnökválasztás utáni héten írt publicisztikája a Kreatív novemberi számából.

A robotok alkalmazása sem garancia a médiasemlegességre

A robotok alkalmazása sem garancia a médiasemlegességre

"A Facebook az embereken átszűrt emberi világot reprezentálja, ahogyan a megcélzott befogadók is emberek maradnak mindaddig, amíg a robotok nem fognak fizetést kapni a munkahelyükön". Nádori Péter publicisztikája azt járja körül, hogy van-e a gépi intelligencia és az emberi unintelligencia korában médiasemlegesség. 

Mindenki média. És akkor mi van?

Mindenki média. És akkor mi van?

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Most akkor mégis mindent szabad?

Most akkor mégis mindent szabad?

Nádori Péter publicisztikája a kommentelésről szóló strasbourgi ítéletről.

A közeljövő elég kietlennek igérkezik

A közeljövő elég kietlennek igérkezik

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac és újságírás esélyeiről. Az írás a Kreatív novemberi számában jelent meg. 

Lehet-e forradalmat csinálni a Facebookon?

Lehet-e forradalmat csinálni a Facebookon?

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

Szomorú disznószar - gondolatkísérlet

Szomorú disznószar - gondolatkísérlet

Nádori Péter kronológiája a szombati Pride-ot elöntő szag jövőbeli médiatálalásáról.