Mindig is a nők inspiráltak

Mindig is a nők inspiráltak

Mindig is a nők inspirálták Simon José grafikust, a Simon Says és a Superlab alapítóját, aki szerencsére nem intézte el csak ennyivel a felkérésünket. Hét pontba szedte azokat a dolgokat, személyeket és cselekvéseket, amik segítik a napi munka során. Az összeállítás először a Kreatív magazinban jelent meg.

Képregény ihlette az Opera kampányát

Képregény ihlette az Opera kampányát

A fotó és a divat után a képregény ihlette az Opera új kampányát, ami egyben az ElsőSorban trilógia záró darabja. Az Opera és a Mátai és Végh Kreatívműhely 12 féle kreatívval készült.

Egy perzsaszőnyeg mindig unikális

Egy perzsaszőnyeg mindig unikális

15 éve rendezik  meg Miskolcon a Bartók Béla életművét ápoló miskolci operafesztivált. Hogy alakult át a rendezvény az évek során és mennyire veszi fel a versenyt a budapesti és nemzetközi fesztiválokkal - erről kérdeztük Frecskó Lenkét, a Bartók Plusz Operafesztivál marketing-, pr- és kommunikációs vezetőjét a klasszikus zenei fesztiválokról szóló sorozatunk harmadik részében.

Hol fesztiválozhatnak a klasszikus zene kedvelői?

Hol fesztiválozhatnak a klasszikus zene kedvelői?

A Szigettel egy időben egy másik fesztivál is zajlik Magyarországon, bár a téma és a helyszín nagyon más: Kaposváron kamarazenekari koncerteket tartanak. Cikksorozatunkban a klasszikus zenei fesztiiválokkal ismerkedhetnek meg. 

Ha tavasz, akkor itt az Opera kampánya

Ha tavasz, akkor itt az Opera kampánya

Kéthetes előkampány után március 3-án startol az Opera új imázskampánya. Az alkotók merész lépésre szánták el magukat: csak fekete-fehér kreatívokkal jelennek meg. Mi az új koncepció, hogyan illeszkedik az eddigi sorba? – az alkotók erről beszéltek a Kreatívnak. Mutatjuk a kampányfotókat és a werkanyagot is.

A vers nem egy lejárt formátum

A vers nem egy lejárt formátum

A világon a Red Bull legfiatalabb menedzsereként 22 évesen már büdzsé fölött rendelkezett Takács Ákos, aki diák brandmenedzserként egyetemi évei alatt került a céghez, diplomázásakor pedig kinevezést kapott. Az eltelt hét évben kétévente váltott pozíciót, most a 15 fős marketingcsapatot vezeti, és az ő ötlete volt a magyar költészetet rendhagyó módon felfrissítő kulturális kezdeményezés, a Red Bull Pilvaker.  

Kóla nélkül is sok az energiám

Kóla nélkül is sok az energiám

Az FMCG-ről a telekommunikációra, vagyis teljesen új területre váltott Carra Anita, aki 18 évig az Unilevernél dolgozott, most pedig a UPC marketingvezetője. Nagyon szeret új területeket kipróbálni, rengeteg energiája van, és temperamentumát tekintve olaszabb az olasz férjénél. Az interjú a júniusi Kreatív magazinban jelent meg.

Reklámban nem könnyű műfaj a stand up

Reklámban nem könnyű műfaj a stand up

Hetedik évébe lépett az OTP Bank stand up koncepcióra építő kampánya. Ezalatt körülbelül 400 szpotot rögzítettek és mintegy 170 került adásba. Mit gondol a bank, hogy vélekedik a kreatívokon dolgozó Café Communications az eddigi időszakról és hogy látják a jövőt?

Gyönyörű balettfotók árasztják el Budapestet

Gyönyörű balettfotók árasztják el Budapestet

A Tánchónap az Erkelben című programsorozat május 23-án indul el a Sylvia előadásával. Ezt megelőzően nyitják meg a Magyar Nemzeti Balett fotókiállítását, amely a színház épületén belül és kívül, valamint Budapest-szerte a köztereken látható június 28-ig. Cikkünkben megmutatjuk a balettkreatívokat és bepillanthatnak az előkészületekbe is.

A Cinknek is főz "főzelékes" Feri

A Cinknek is főz "főzelékes" Feri

Főzelékes receptjei hozták meg a népszerűséget Szatmári Ferencnek, aki gasztroblogja indulása után néhány hónappal már könyv-kiadókkal tárgyalt. Szíve szerint a főzelékes blogot befejezné, de érzi, hogy az olvasói iránt felelősséggel tartozik. Tévéműsorokban régóta dolgozik, hetente egyszer pedig a Cinknek főz.

Átrendezi-e a sztármagazinok piacát a Hello?

Átrendezi-e a sztármagazinok piacát a Hello?

Áprilisban egy nemzetközi magazinmárkával, a Hellóval bővült a sztárlapok piaca. Milyen esélyekkel indul a Mediacity új lapja, jelent-e garanciát a főszerkesztő, Ómolnár Miklós személye, és milyen változás várható a sztármagazinok piacán?

Napról napra új termékeket kell eladnunk

Napról napra új termékeket kell eladnunk

Ügynökségi szemléletet hozott magával a Művészetek Palotájába Egri Gábor értékesítési és marketingigazgató, aki korábban külsősként már segítette az intézményt. A reklámszakmából sokan a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége főtitkári posztjáról ismerik. 

A médiakategóriák átjárhatók

A médiakategóriák átjárhatók

Multimédiásnak nevezi magát Guttengéber Csaba, a Metropol kereskedelmi igazgatója, aki 15 éves kommunikációs szakmai pályafutása során belekóstolt a tévébe, moziba, rádióba, közel hét éve pedig a print piacon tevékenykedik. Posztja mellett egy szakmai szervezetnél az olvasottságkutatáson dolgozik.

A valósággal szeretek foglalkozni

A valósággal szeretek foglalkozni

Nem akar teljesen visszavonulni a pr-szakmától Szántó Péter, aki közel húsz év után átadta a Noguchi Porter Novelli vezetését fiainak. Épp ezért elnöki posztja mellett még mindig sokat dolgozik a cégében, közben pedig a cég történetét írja, ami egyben gyakorlati tanácsokat tartalmazó pr szakkönyv is lesz.