Zárt ajtók kiskapukkal

Zárt ajtók kiskapukkal

Az új kormány és a Fidesz kétharmados parlamenti többsége nemcsak a politikai döntéshozói szféra átalakulását, a személyek lecserélődését és a jogszabályok változását jelenti a public affairs ügynökségek számára, hanem egyelőre úgy tűnik, a szakszerű lobbizást is akadályozzák. A legtöbb ügynökségvezető nem is mer, vagy nem akar a témáról beszélni.

Számít, hogy milyen vastag az a clipping book

Számít, hogy milyen vastag az a clipping book

A sikeres kríziskommunikáció jó belépő lehet a tartós stratégiai tanácsadáshoz – ez a Prizma idei fődíjas pr-ügynöksége, a Noguchi Porter Novelli jól bevált módszere, de azért a sajtómegjelenések uralmát náluk is tiszteletben tartják. A cég elnök-igazgatójával, Szántó Péterrel és fiával, a Noguchi ügyvezetői pozícióját betöltő Szántó Balázzsal beszélgettünk, akiktől azt is megtudtuk, milyen egy noguchis vasárnapi ebéd.

A Noguchi 2013 legjobb pr-ügynöksége

A Noguchi 2013 legjobb pr-ügynöksége

Nyolc kategóriadíjat, egy különdíjat és három fődíjat osztott ki a zsűri a Prizma Kreatív Pr Díj átadóján, csütörtök este a Roham Bárban. Az év legjobb pr-projektje elismerés megosztva járt a Richternek és az X Kommunikációs Központnak.

Szigorú volt idén a Prizma zsűrije

Szigorú volt idén a Prizma zsűrije

17 pályázó 21 nevezése került be az ötödik Prizma Kreatív Pr Díj döntőjébe, ami alig több, mint a beérkezett munkák egyharmada. A hazai pr-projekteket megítélő zsűri ezzel minden korábbinál szigorúbbnak bizonyult, bár a mezőnyt ezúttal nem is ítélte igazán erősnek.

Több mint 60 pályázat az ötödik Prizmán

Több mint 60 pályázat az ötödik Prizmán

28 nevezőtől összesen 61 munka érkezett be idén a szervező Kreatív Csoporthoz a hazai pr-ügynökségek és pr-projektek éves megmérettetésére, a Kreatív Pr Díjra. Ebből 15 pályázat a CSR-megoldások kategóriában versenyez.

Itt van a Kreatív pr-ügynökségi rangsora

Itt van a Kreatív pr-ügynökségi rangsora

A Kreatív második alkalommal állította össze a magyar-pr-ügynökségek forgalom és nyereség szerinti rangsorát. A top tízben inkább csak átrendeződés történt. 

Mads Mikkelsen okostelefonnal utazik

Mads Mikkelsen okostelefonnal utazik

„Nem akartunk vért” – a Deutsche Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint mindössze ennyi feltétele volt a telekommunikációs cégnek a filmmel kapcsolatban, amikor Asger Leth rendezőt felkérték, hogy készítse el a Move on című interaktív road movie-t. A cég marketingkommunikációs vezetőivel a stáb herceghalmi hotelban berendezett bázisán beszélgettünk a kétnapos forgatás első napján, mielőtt belekukkantottunk az egyik magyarországi jelenet előkészületeibe.

Az ember feszeng a UPC reklámjai közben

Az ember feszeng a UPC reklámjai közben

A UPC és a JWT elmondja, mit akartak a legutóbbi Winkler-Bazsó-kampánnyal, felkért szakértőink és a közönség pedig elmondják, szerintük miért lett szomorú a végeredmény.

Az Arany Ászok eltalálta

Az Arany Ászok eltalálta

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

Furcsa pozíciónevekre vadásztunk

Furcsa pozíciónevekre vadásztunk

Összegyűjtöttük a hazai ügynökségekből azokat a szakembereket, akiknek a névjegykártyáján a legfurcsább pozíciónevek szerepelnek, és megkérdeztük, mivel is foglalkoznak tulajdonképpen.

Egyre több a pr-esek dolga

Egyre több a pr-esek dolga

Emocionálisak és alaposan figyelik a nemzetközi trendeket – Ioana Manoiu, a bukaresti GMP PR ügyvezető igazgatója szerint ez a két tényező az, ami miatt a románok olyan rendkívül sikeresek a nemzetközi reklám- és pr-versenyeken. A Kreatív negyedik Pr Napján megtudtuk azonban azt is, hogy Angliában ma már több a pr-es, mint az újságíró, és hogy a hírnév elleni támadások szofisztikáltabbak, mint valaha.

Csajozós sztori ihlette a Hír24 kampányát

Csajozós sztori ihlette a Hír24 kampányát

Ács Mihálynak, a Neo Interactive szövegírójának privát története adta az alapötletet a Sanoma hírportálja, a Hír24 újrapozicionáló kampányához. Az üzenet azonban a fogyasztóknak nem igazán megy át.

Rizikós lenne a hibák beismerése

Rizikós lenne a hibák beismerése

A bankok tájékoztató kampányaik ellenére nem igazán nőtt a magyar állampolgárok pénzügyi tájékozottsága. a bűnbakkeresésben viszont jók vagyunk, úgyhogy most jobb, ha a bankok hallgatnak, és nem ismerik be a hibáikat. Tanulságok a Pénzügyi válság 2.0 konferenciáról.

Miért buknak meg a fejlődő világ márkái?

Miért buknak meg a fejlődő világ márkái?

Miért nem sikeres a magyar bor külföldön és hogyan lehetne azzá tenni? – kicsit továbbgondolva az elhangzottakat, erre is választ kaphattak azok, akik hajlandóak voltak kicsit későbbre halasztani a kapcsolatépítgetést, és beültek az idei Brandfestival legelső előadására, csütörtök reggel kilenckor, a MOM Színházterembe.