Sopron, a Fertő-Hanság legendái és élővilága magyar kártyákon

Sopron, a Fertő-Hanság legendái és élővilága magyar kártyákon

Az Effix-Marketing 10 éves születésnapja alkalmából egy, a magyar folklórral és mondavilággal átitatott kártyapaklit készített, melyen Sopron, a Fertő-Hanság legendái és élővilága köszön vissza.

Tarolnak a vécétisztítók a magyar piacon

Tarolnak a vécétisztítók a magyar piacon

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

Oscar-jelöltek készítettek reklámot a Samsungnak

Oscar-jelöltek készítettek reklámot a Samsungnak

Rachel Morrisont, a Dee Rees által rendezett Mudbound című film operatőrjét is jelölték a 90. Oscar-gálán legjobb operatőr kategóriában – ő az első nő, akivel ez valaha megtörtént. A Samsung Oscar-díjátadóhoz dedikált reklámjában van egy jelenet, ahol Rees és Morrison popcornt eszik egy moziban, ezzel is utalva a közös munkájukra: a 60 másodperces szpotot egyébként Rees rendezte és Morrison fényképezte.

A Halott Pénznek is lett söre

A Halott Pénznek is lett söre

A Quimby után most a pécsi zenekar állt elő egy vörössel. Szerda este a Made in Pécs Café mutatja be az „Erre még meghívlak” névre keresztelt vörös sört a Halott Pénz zenekar tagjaival.

Szuper interaktív Toyota-hirdetés az InStyle-ban

Szuper interaktív Toyota-hirdetés az InStyle-ban

Az InStyle magazin amerikai kiadásának márciusi számában olyan interaktív hirdetés jelenik meg, amely megmutatja, milyen a Toyota Camry 2018-as modelljének belseje, kezdve a műszerfal látványától a bőr illatáig. A reklám még a pulzusunkat is megméri.

Egy hét késéssel érkezett a KFC válasza a csirkebotrányra

Egy hét késéssel érkezett a KFC válasza a csirkebotrányra

A Kentucky Fried Chicken étteremlánc bizarr válságon ment keresztül az Egyesült Királyságban a héten: a gyorsétterem, amelynek közönségét a kezdetektől a rántott csirke vonzotta be, kifogyott a csirkéből. Egy hét után érkezett bocsánatkérés az étteremlánc részéről, és úgy tűnik, megérte ennyit gondolkodniuk.

Ijesztő kísérletet végez a szomszédban a Facebook

Ijesztő kísérletet végez a szomszédban a Facebook

Tavaly ősszel a Facebook elindított egy tesztet hat országban, melynek során minden olyan poszt, amely nem magánemberektől származik – és amelyért nem fizettek – átkerült a News Feedből az úgynevezett „Explore Feedbe”. Két szomszédunk, Szerbia és a Szlovákia is érintett. A nemzetközi sajtó sokat foglalkozott a teszt kiadókra gyakorolt hatásával, a lépés azonban nem csak a médiacégeket, a márkákat is érzékenyen érintette a tesztpiacokon.

Elkészült a Quimby-sör

Elkészült a Quimby-sör

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel. Többek között ezért vörös. 

Örökké a tiéd – vagy addig, amíg el nem utasítod az érzéseimet, ami természetesen alapvető jogod

Örökké a tiéd – vagy addig, amíg el nem utasítod az érzéseimet, ami természetesen alapvető jogod

Mióta egyre több zaklatással és erőszakkal kapcsolatos történet kerül nyilvánosságra, és megjelentek a #Metoo és a #Timesup hashtagek, észrevehetően megváltoztak a kapcsolatokról és szexualitásról szóló párbeszédek. A változás a kreatív – és reklámszakmát sem hagyta érintetlenül: két nagyon különböző #Metoo-tudatos projektről számol be az Adweek a Valentin-nap kapcsán.

A BBC száműzi irodáiból az eldobható műanyagot

A BBC száműzi irodáiból az eldobható műanyagot

A BBC felfüggeszti az egyszeri felhasználású műanyagok használatát 2020-ra, a Blue Planet 2 sorozatának hatására, amely felhívta a figyelmet az óceánok műanyag-szennyezettségére - írja a Guardian. Az angol királynő ugyanennek hatására hasonló intézkedést hozott.

A Toyota szponzorálja idén a paralimpiai játékokat

A Toyota szponzorálja idén a paralimpiai játékokat

A Toyota elindította a paralimpiához kapcsolódó kampányát Start Your Impossible címmel. A kampányt egy amsterdami reklámügynökség, az Etcetera készítette, az első spotban pedig a 19 éves paralimpikon, snowboard-bajnok Chris Vos tűnik fel. 

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

Magyar márkák kommunikációjáról szervez meetupot a Media 2.0

Magyar márkák kommunikációjáról szervez meetupot a Media 2.0

Február 21-én tartja a Média 2.0 a hazai márkák kommunikációjáról szóló meetupját. 

A PC World magazint már bitcoinért is meg lehet venni

A PC World magazint már bitcoinért is meg lehet venni

Az árfolyamingadozás közepette napról napra csökkent a bitcoin értéke, ám a PC World szerint ennél is nagyobb baj, hogy egyelőre meglehetősen kevés helyen lehet virtuális valutákkal fizetni.