Geszti reklámjait a vakok is értik

Geszti reklámjait a vakok is értik

Hogyan vásárol, választ terméket egy hipermarketben az olyan ember, aki nem lát? Milyen marketingeszközök működnek az ő esetükben? Miért szeretik Geszti reklámjait a látássérültek? A Kreatív videója.

Elkészült a Multi Job logója

Elkészült a Multi Job logója

A Multi Job decemberben dizájnpályázatot írt ki saját logója megtervezésére. A győztes Schilling Pál lett, nyereménye százezer forint.

Néha a giccs határát súroljuk

Néha a giccs határát súroljuk

Az Artificial Group két éve működik kreatívügynökségként, és úgy tűnik, munkáik már beértek a versenyeken való megmérettetésekre. Az ügynökség kreatívigazgatóit kérdeztük a versenyekről, a boutique-ügynökségi létről és a stílusról.

A rövidfilm formában tart

A rövidfilm formában tart

"A rövidfilm formában tart!" - legalábbis Simonyi Balázs ebben hisz. Az Eushortson beszélgettünk két rendezővel, egy operatőrrel, és a fesztivál szülőatyjával az európai hangulatváltozásokról, rövidfilmekről és reklámfilmekről. A fiúk nagyon jókat mondtak!

Nyolcvan oldal a Való Világ egy napja

Nyolcvan oldal a Való Világ egy napja

Hogyan készülnek az esti összefoglalók? Hányan dolgoznak a szerkesztőségben? Kik mozgatják a kamerákat? Videóriportunk második részében a készítés körülményeivel foglalkozunk.

A Való Világot a szabad akarat irányítja

A Való Világot a szabad akarat irányítja

Megírják-e előre a sztorikat? Melyik szereplő nyerhet? Mit rontott el Béci? Kétrészes videóriport a Való Világról. 

A Kirowskié a leghülyébb robot

A Kirowskié a leghülyébb robot

A hülyerobot versenyre már a reklámszakma krémje is beszivárgott. A Kitchen Budapest (KIBU) által szervezett Bacarobo a leghaszontalanabb robotokat versenyeztette.

Szétdarabolták az ikozaédert

Szétdarabolták az ikozaédert

Öt kategóriában összesen 16 díjat osztottak ki a magyar kreatív szcéna legjobbjainak, a Hg.hu Design Award első díjátadóján. A munkákat még tíz napig lehet látni a Szépművészeti Múzeumban.

Selyemgombolyítóban Bartók Eszterrel

Selyemgombolyítóban Bartók Eszterrel

2011. szeptember 9-én 18:00 órakor pontosan 1 792 860 perce, azaz 29 881 órája, vagyis hozzávetőleg 1245 napja, tehát közel három és fél éve kezdte meg működését a Young & Partners. Ebből az alkalomból látta vendégül ügyfeleit.

Huszadik születésnapját ünnepelte a Well

Huszadik születésnapját ünnepelte a Well

A Well az Orbánhegyi úti irodájának kertjében ünnepelte huszadik születésnapját. A bulin Harcsa Veronika énekelt, utána pedig Palotai szettjét játszották.

Duplán díjazták a bloggereket

Duplán díjazták a bloggereket

A hetedik Goldenblog sztárja az Urban:Eve, furcsa meglepetése pedig a Demotiváló volt.

Az online videó csak nyeli a pénzt

Az online videó csak nyeli a pénzt

A Colabs Startup Centerben rendezték meg a harmadik HMC Meetup-ot, "Videó a digitális világban" címmel. Sajnos nem lettünk sokkal okosabbak.

Hogyan nézzünk várost?

Hogyan nézzünk várost?

A Kreatív magazin Budapest mellékletéhez kapcsolódóan megvizsgáltuk, hogy a külföldről érkezők hogyan láthatják a várost. Kipróbáltuk a Hop on-hop off buszos városnéző túráját, és elmentünk a Budapest Underguide felelősségteljes túrájára is.