Cheetos-kollekciót hozott ki az Adidas

Cheetos-kollekciót hozott ki az Adidas

Bad Bunny hip-hop művésszel közösen.

Itt a HRKomm Award zsűrije!

Itt a HRKomm Award zsűrije!

Kedden bejelentették kiadónk HR-kommunikációs versenyének zsűritagjait.

Felfrissítette arculatát a Visa

Felfrissítette arculatát a Visa

Hét év után, és azt ünneplik, hogy kártyakibocsátóból komplex pénzügyi szolgáltató lett a Visa.

Csalódtak a hirdetők az olimpiai megnyitó nézettségében

Csalódtak a hirdetők az olimpiai megnyitó nézettségében

Az USA-ban lelkesen tapadtak a márkák a ceremóniára, de 33 éve nem nézték ilyen kevesen, mint idén.

Online LMBTQ-kalauzt indított a Budapest Brand

Online LMBTQ-kalauzt indított a Budapest Brand

Az LMBTQ-kultúra otthon van Budapesten – üzeni a főváros turisztikai cége, a Budapest Brand.

Az elfogadás nevében toboroz a Publicis Groupe Hungary

Az elfogadás nevében toboroz a Publicis Groupe Hungary

Az ügynökség száz, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővítené csapatát.

Übercuki kalandjátékot csinált a Google az olimpiára időzítve

Übercuki kalandjátékot csinált a Google az olimpiára időzítve

Lucky macskával kell vérre menő küzdelmet folytatni egy-egy sportág bajnokával.

Csökkent a tévézésre fordított idő, de a focit azért szerettük

Csökkent a tévézésre fordított idő, de a focit azért szerettük

A Nielsen a második negyedéves tévénézési adatokat elemezte.

Az
Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

Osztrák ügynökségtől veszik át a márka lokális Facebook- és Instagram-kommunikációját és hirdetési stratégiáját.