hero
Nagy Employer Branding Nap 2021
Online (Cisco Webex)

Élő webinar

cup

November 25-én itt a NEBN online konferencia!

Az Üzlet és Pszichológia, a HRPWR.HU és a Kreatív idén is bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot!

A Nagy Employer Branding Napon ahogy eddig is, végigvesszük, hogy mi történt egy év alatt employer branding szemszögből. Szót ejtünk a megváltozott munkaerőpiaci trendről, a COVID utáni tanulságokról, a megváltozott igényekről és az ezekhez igazított szolgáltatási oldalról. 

Időpont: 2021. november 25. 9.00 - 14.00
Platform: online (Cisco Webex)

Program:

8.50 - 9.00 Belépés a felületre

9.00 - 9.05 Megnyitó

9.05 - 9.25 Miért legyen a munkavállalói jóllét a munkáltatói márka része?
Ne kommunikálj addig, amíg nincs mit. Ha megvan az alap, jöhet a kommunikáció.
Előadó: Dr. Kun Ágota, Munka- és szervezetpszichológus, coach, egyetemi adjunktus, BME Munka- és Szervezetpszichológia Tanszék

9.25 - 9.40 The Great Resignation avagy a nagy felmondási hullám
Az elmúlt hónapokban cunami szerű felmondási hullámot láthattunk szerte a világban. Rövid áttekintés arról, mit tehetünk munkáltatóként ebben a helyzetben.
Előadó: Balaton Anita, Ügyvezető, partner, FleishmanHillard Café

9.45 - 10.00 Hass, alkoss, brandelj! - A "poszt"- COVID idők toborzása az employer branding körül forog
A pandémia "után" elindult toborzási dömping még jobban kiélesítette a versenyt a legjobb munkaerők iránt - különösen az olyan iparágakban, mint a technológia, ahol több tízezer szakember hiányzik a piacon. Hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb szakembereket? A válasz a márkádban és a stratégiádban rejlik.
Előadó: Szúnyogh Zoltán, account manager, Recruiting experts in IT Contracting, HAYS Technology

10.00 - 10.20 Félreértések helyett keretek - Mire vevők a fiatalok manapság?
Nincs olyan hét, hogy ne tanulnék valamit a Z generációról, és magamról. A reakcióinkat mi választjuk meg. Választhatunk a jól bevált ismerős értékeink alapján, de megpróbálhatunk más nézőpontból ránézni a helyzetre. És értékelni ezeket az új helyzeteket.
Előadó: Bernschütz Mária, BME adjunktus, kutató

10.20 - 10.35 Szünet

10.40 - 11.00 Ész és szív együtt a munkahelyen, azaz mit tudsz tenni azért, hogy a munkatársakban érzelmi kötődés alakuljon ki a márkád felé?
A pozitív pszichológia üzleti hozadékai.
Előadó: Kovács Eszter, Ügyvezető, Skilltogo

11.05 - 11.20 Kötelezz el távolból, online – a belső kommunikáció megváltozása a home office hatására 
A csatornák megváltozása, lehetőségek megváltozása a belső kommunikáció kivitelezését is alaposan megváltoztatta.
Előadó: Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri

11.25 - 11.40 Az employer branding titkos fegyvere: a motiváló vezető
Gyakran csak rejtett apróságokon múlik, hogy elindul-e egy demotiválódási és fluktuációs hullám a cégnél vagy nem, amit a vezetők motiválási képességének fejlesztésével idejekorán meg lehet előzni.
Előadó: Czagler Zsuzsa, VIP Valued Inspired People Coaching Center, motivációtérképezési szakértő és akkreditáló tréner, vezetőfejlesztő

11.40 - 11.55 Új színfolt a magyar motivációs palettán: kik azok a smartfluencerek?
A jó vezető egyik legfőbb feladata, hogy motiváljon. Ehhez keresnie kell az impulzív környezetet, hogy ő maga is inspirálódjon. De vajon hogyan lesz képes fenntartani azt a lendületet? Bemutatjuk a „Speakers Bureau” rendszert.
Előadó: Szőke Ágnes, Ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató, OpenCom

11.55 - 12.15 A “hibrid” az új “hétköznapi”
Hibrid munkavégzésben = Vak ejtőernyős ugrás az ismeretlenbe, ha nem tudod hol van a kollégák stresszel teli mellényén a kioldó gomb. Szeretnéd ha jó hangulatú, elkötelezett és fókuszált csapat maradnátok függetlenül attól, hogy az otthoni kanapéról vagy az irodából dolgoztok aznap? Szemléletformáló, gyakorlati tippek, hogy vezetőként könnyebben tartsd össze a “szétszórt társaságot”!
Előadó: Győri-Nádai Réka, [eureka] Consulting vezető trénere, TEDx előadó

12.15 - 13.00 Szünet

13.00 - 13.20 Globálisan a sokszínűségről
Globális gyakorlatok az Unilevernél a sokszínűség kommunikálására - és hogyan térünk mi el ettől lokálisan? - Esettanulmány
Előadó: Szolnoki Eszter, UNILEVER, Talent Advisor & Employer Branding Lead

13.20 - 13.35 Egészségbranding
Milyen szerepet játszik az egészség és egészségtudatosság az employer branding stratégiában? Hogyan lehet a wellbeing-et belecsempészni az employer branding stratégiába - és miért érdemes?
Előadó: Szalai Zsófia, Fitpuli

13.35 - 14.00 Miért beszél mindenki az ESG-ről? 
Felelős vállalati magatartás – Beszélgetés a CIB Bank marketing- és kommunikációs vezetőjével, Szinai Ádámmal
Beszélgetőtárs: Hermann Irén, a Kreatív főszerkesztője

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Részvételi díjak: a konferenciára a regisztráció lezárult.

EARLY időszakban:
Early bird extra (október 27-ig): 19 700 Ft + ÁFA/fő
Early bird (november 12-ig): 24 900 Ft + ÁFA/fő

TELJES árú időszakban (november 13-tól):
Teljes árú jegy: 29 900 Ft + ÁFA/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 Ft + ÁFA/fő

Kapcsolat:

Rendezvény: Székeli Dalma, [email protected]
Szponzoráció: Galambos Zsófia, [email protected]

Szakmai Partnereink:

  • Program

Az Üzlet és Pszichológia, a HRPWR.HU és a Kreatív idén is bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot!

A Nagy Employer Branding Napon ahogy eddig is, végigvesszük, hogy mi történt egy év alatt employer branding szemszögből. Szót ejtünk a megváltozott munkaerőpiaci trendről, a COVID utáni tanulságokról, a megváltozott igényekről és az ezekhez igazított szolgáltatási oldalról. 

Időpont: 2021. november 25. 9.00 - 14.00
Platform: online (Cisco Webex)

Program:

8.50 - 9.00 Belépés a felületre

9.00 - 9.05 Megnyitó

9.05 - 9.25 Miért legyen a munkavállalói jóllét a munkáltatói márka része?
Ne kommunikálj addig, amíg nincs mit. Ha megvan az alap, jöhet a kommunikáció.
Előadó: Dr. Kun Ágota, Munka- és szervezetpszichológus, coach, egyetemi adjunktus, BME Munka- és Szervezetpszichológia Tanszék

9.25 - 9.40 The Great Resignation avagy a nagy felmondási hullám
Az elmúlt hónapokban cunami szerű felmondási hullámot láthattunk szerte a világban. Rövid áttekintés arról, mit tehetünk munkáltatóként ebben a helyzetben.
Előadó: Balaton Anita, Ügyvezető, partner, FleishmanHillard Café

9.45 - 10.00 Hass, alkoss, brandelj! - A "poszt"- COVID idők toborzása az employer branding körül forog
A pandémia "után" elindult toborzási dömping még jobban kiélesítette a versenyt a legjobb munkaerők iránt - különösen az olyan iparágakban, mint a technológia, ahol több tízezer szakember hiányzik a piacon. Hogyan szerezd meg és tartsd meg a legjobb szakembereket? A válasz a márkádban és a stratégiádban rejlik.
Előadó: Szúnyogh Zoltán, account manager, Recruiting experts in IT Contracting, HAYS Technology

10.00 - 10.20 Félreértések helyett keretek - Mire vevők a fiatalok manapság?
Nincs olyan hét, hogy ne tanulnék valamit a Z generációról, és magamról. A reakcióinkat mi választjuk meg. Választhatunk a jól bevált ismerős értékeink alapján, de megpróbálhatunk más nézőpontból ránézni a helyzetre. És értékelni ezeket az új helyzeteket.
Előadó: Bernschütz Mária, BME adjunktus, kutató

10.20 - 10.35 Szünet

10.40 - 11.00 Ész és szív együtt a munkahelyen, azaz mit tudsz tenni azért, hogy a munkatársakban érzelmi kötődés alakuljon ki a márkád felé?
A pozitív pszichológia üzleti hozadékai.
Előadó: Kovács Eszter, Ügyvezető, Skilltogo

11.05 - 11.20 Kötelezz el távolból, online – a belső kommunikáció megváltozása a home office hatására 
A csatornák megváltozása, lehetőségek megváltozása a belső kommunikáció kivitelezését is alaposan megváltoztatta.
Előadó: Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri

11.25 - 11.40 Az employer branding titkos fegyvere: a motiváló vezető
Gyakran csak rejtett apróságokon múlik, hogy elindul-e egy demotiválódási és fluktuációs hullám a cégnél vagy nem, amit a vezetők motiválási képességének fejlesztésével idejekorán meg lehet előzni.
Előadó: Czagler Zsuzsa, VIP Valued Inspired People Coaching Center, motivációtérképezési szakértő és akkreditáló tréner, vezetőfejlesztő

11.40 - 11.55 Új színfolt a magyar motivációs palettán: kik azok a smartfluencerek?
A jó vezető egyik legfőbb feladata, hogy motiváljon. Ehhez keresnie kell az impulzív környezetet, hogy ő maga is inspirálódjon. De vajon hogyan lesz képes fenntartani azt a lendületet? Bemutatjuk a „Speakers Bureau” rendszert.
Előadó: Szőke Ágnes, Ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató, OpenCom

11.55 - 12.15 A “hibrid” az új “hétköznapi”
Hibrid munkavégzésben = Vak ejtőernyős ugrás az ismeretlenbe, ha nem tudod hol van a kollégák stresszel teli mellényén a kioldó gomb. Szeretnéd ha jó hangulatú, elkötelezett és fókuszált csapat maradnátok függetlenül attól, hogy az otthoni kanapéról vagy az irodából dolgoztok aznap? Szemléletformáló, gyakorlati tippek, hogy vezetőként könnyebben tartsd össze a “szétszórt társaságot”!
Előadó: Győri-Nádai Réka, [eureka] Consulting vezető trénere, TEDx előadó

12.15 - 13.00 Szünet

13.00 - 13.20 Globálisan a sokszínűségről
Globális gyakorlatok az Unilevernél a sokszínűség kommunikálására - és hogyan térünk mi el ettől lokálisan? - Esettanulmány
Előadó: Szolnoki Eszter, UNILEVER, Talent Advisor & Employer Branding Lead

13.20 - 13.35 Egészségbranding
Milyen szerepet játszik az egészség és egészségtudatosság az employer branding stratégiában? Hogyan lehet a wellbeing-et belecsempészni az employer branding stratégiába - és miért érdemes?
Előadó: Szalai Zsófia, Fitpuli

13.35 - 14.00 Miért beszél mindenki az ESG-ről? 
Felelős vállalati magatartás – Beszélgetés a CIB Bank marketing- és kommunikációs vezetőjével, Szinai Ádámmal
Beszélgetőtárs: Hermann Irén, a Kreatív főszerkesztője

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Részvételi díjak: a konferenciára a regisztráció lezárult.

EARLY időszakban:
Early bird extra (október 27-ig): 19 700 Ft + ÁFA/fő
Early bird (november 12-ig): 24 900 Ft + ÁFA/fő

TELJES árú időszakban (november 13-tól):
Teljes árú jegy: 29 900 Ft + ÁFA/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 Ft + ÁFA/fő

Kapcsolat:

Rendezvény: Székeli Dalma, [email protected]
Szponzoráció: Galambos Zsófia, [email protected]

Szakmai Partnereink: