hero
Kreatív Kontent Nap 2021

Konferencia

cup

Októberben érkezik a Nagy Kreatív Nap kistestvére, a Kreatív Kontent Nap!

Felgyülemlett jó néhány izgalmas téma és study a Kreatívnál, főleg az influenszerek körül pörgünk majd. Lesznek frankó holmik a CMA-ról és az Influ-ról: legizgibb projektjeiket közösen mutatják be az ügynökségek és az ügyfelek. Keressük egy kutatásban és egy celebkerekasztalban is a választ arra, hogy mitől lesz jó egy influenszerkampány; beszélgetünk az OVA legjobb podcastjairól; és megvitatjuk azt is, mitől kell valóban védeni a gyerekeket, ha tartalomról, reklámról van szó.

Az eseményt első nekifutásra offline hirdetjük meg. A szervezés alatt folyamatosan figyeljük a járványszámokat- és szabályokat, és ha szükséges, az online térbe tesszük át.

Hermann Irén, főszerkesztő, Kreatív

Program:

9:00-10:00
Gyerekvédelem IRL
Mit jelent a gyerekvédelem a médiában? Milyen tartalom lehet veszélyes, mi a kontentelőállítók felelőssége, hogyan érdemes dolgozniuk, mit mondanak erről a szakemberek? A transz- és melegellenes törvény gyerekvédelmet emleget, nézzük meg, mit is jelent ez a fogalom különböző médiafelületeken valójában.

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
+ Méth Barbara – Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány, kommunikációs vezető
+ Dudits Luca – Háttér Társaság, kommunikációs munkatárs
+ Farkas Vilmos – Publicis Groupe Hungary, Kreatívigazgató
+ Vékási Andrea – Nők Lapja terjesztési igazgató

10:00-10:30
Véleményvezércsel
Ma már egy felfordított kő alatt is influenszereket találunk, választékból tehát nincs hiány, a számok pedig azt mutatják, hogy az influenszermarketing működik, de ehhez a leghitelesebb véleményvezéreket kell megtalálnod, akik nem adják el magukat fűnek-fának. Szakértők segítségével körbejárjuk, hol tart a hazai influenszermarketing, mire használják a márkák és mik a legnagyobb kihívások.

10:30-13:00
Best of CMA+Influ 2021

Tanulj az idei legjobb pályamunkák készítőitől! Ebben a szekcióban a 2021-es CMA és Influ versenyek legizgibb projektjeit mutatják meg közösen az ügynökségek és az ügyfelek. Mitől lesz jó egy influenszer kampány? Mitől lesz elégedett az ügyfél? Tarts velünk, kiderítjük! 

+ Istenes Bence és a Rossmann
Istenes Bence, Ügyvezető, Rich & Sexy Content

+ Anzselika Habpatron és a Jófogás
Megyeri Dániel, Senior PR tanácsadó, Lounge Communication
Andri Diána, PR Manager, Adevinta

+ Digitális szülők
Németh Flóra, Communications expert, Magyar Telekom
Dinh Dorottya, Senior stratégiai tervező, Mito

+ Az igazi érték te vagy
Pór Péter, Account Director, Uniomedia

+ Hyundai - Légy N-magad!
Vincze Dávid, Sportmarketing & pr manager, Havas Sports & Entertainment
Ördög Ibolya, Marketing és kommunikációs vezető, Hyundai Magyarország

+ Hexatlon építész vetélkedő
Vaszary Ádám, Managing Dircetor, Positive Adamszky
Metykó Tibor, Marketing és vállalati kommunikációs igazgató, KÉSZ

14:00-15:00
Hogyan tűnjünk ki a podcastzajból?

Kis túlzással minden héten új műsor bukkan fel a hazai podcastlisták élmezőnyében. De hogyan lehet hosszú távon sikeres podcasteket gyártani, és milyen modellben éri ez meg a gyártónak és készítőnek egyaránt? Tévhitekről, hirdetői érdeklődésről, és a podcastgyártás elkerülendő hibáiról beszélgetünk producerekkel és podcasterekkel.

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
+ D. Tóth Kriszta, A WMN ügyvezető- és tartalomigazgatója
+ Román Balázs, A Betone Studio kreatív producere
+ Linczényi Márkó, A Síkideg podcast egyik alkotója

15:00-16:00
Celebek és kampányok

Milyen együttműködésekben szeretnek részt venni? Milyen felállással vannak rossz tapasztalataik? Milyen álomügyfélre várnak?

A programot folyamatosan frissítjük, érdemes visszanézni!

Időpont: 2021. október 6.
Helyszín: Mazel Tov (1072 Budapest, Akácfa u. 47.)

Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 37 000 Ft+áfa/fő
Ötfős csoportos kedvezmény: 99 000 Ft+áfa/5fő

Kapcsolat: Mohai Fanni, [email protected]

  • Program

Felgyülemlett jó néhány izgalmas téma és study a Kreatívnál, főleg az influenszerek körül pörgünk majd. Lesznek frankó holmik a CMA-ról és az Influ-ról: legizgibb projektjeiket közösen mutatják be az ügynökségek és az ügyfelek. Keressük egy kutatásban és egy celebkerekasztalban is a választ arra, hogy mitől lesz jó egy influenszerkampány; beszélgetünk az OVA legjobb podcastjairól; és megvitatjuk azt is, mitől kell valóban védeni a gyerekeket, ha tartalomról, reklámról van szó.

Az eseményt első nekifutásra offline hirdetjük meg. A szervezés alatt folyamatosan figyeljük a járványszámokat- és szabályokat, és ha szükséges, az online térbe tesszük át.

Hermann Irén, főszerkesztő, Kreatív

Program:

9:00-10:00
Gyerekvédelem IRL
Mit jelent a gyerekvédelem a médiában? Milyen tartalom lehet veszélyes, mi a kontentelőállítók felelőssége, hogyan érdemes dolgozniuk, mit mondanak erről a szakemberek? A transz- és melegellenes törvény gyerekvédelmet emleget, nézzük meg, mit is jelent ez a fogalom különböző médiafelületeken valójában.

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
+ Méth Barbara – Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány, kommunikációs vezető
+ Dudits Luca – Háttér Társaság, kommunikációs munkatárs
+ Farkas Vilmos – Publicis Groupe Hungary, Kreatívigazgató
+ Vékási Andrea – Nők Lapja terjesztési igazgató

10:00-10:30
Véleményvezércsel
Ma már egy felfordított kő alatt is influenszereket találunk, választékból tehát nincs hiány, a számok pedig azt mutatják, hogy az influenszermarketing működik, de ehhez a leghitelesebb véleményvezéreket kell megtalálnod, akik nem adják el magukat fűnek-fának. Szakértők segítségével körbejárjuk, hol tart a hazai influenszermarketing, mire használják a márkák és mik a legnagyobb kihívások.

10:30-13:00
Best of CMA+Influ 2021

Tanulj az idei legjobb pályamunkák készítőitől! Ebben a szekcióban a 2021-es CMA és Influ versenyek legizgibb projektjeit mutatják meg közösen az ügynökségek és az ügyfelek. Mitől lesz jó egy influenszer kampány? Mitől lesz elégedett az ügyfél? Tarts velünk, kiderítjük! 

+ Istenes Bence és a Rossmann
Istenes Bence, Ügyvezető, Rich & Sexy Content

+ Anzselika Habpatron és a Jófogás
Megyeri Dániel, Senior PR tanácsadó, Lounge Communication
Andri Diána, PR Manager, Adevinta

+ Digitális szülők
Németh Flóra, Communications expert, Magyar Telekom
Dinh Dorottya, Senior stratégiai tervező, Mito

+ Az igazi érték te vagy
Pór Péter, Account Director, Uniomedia

+ Hyundai - Légy N-magad!
Vincze Dávid, Sportmarketing & pr manager, Havas Sports & Entertainment
Ördög Ibolya, Marketing és kommunikációs vezető, Hyundai Magyarország

+ Hexatlon építész vetélkedő
Vaszary Ádám, Managing Dircetor, Positive Adamszky
Metykó Tibor, Marketing és vállalati kommunikációs igazgató, KÉSZ

14:00-15:00
Hogyan tűnjünk ki a podcastzajból?

Kis túlzással minden héten új műsor bukkan fel a hazai podcastlisták élmezőnyében. De hogyan lehet hosszú távon sikeres podcasteket gyártani, és milyen modellben éri ez meg a gyártónak és készítőnek egyaránt? Tévhitekről, hirdetői érdeklődésről, és a podcastgyártás elkerülendő hibáiról beszélgetünk producerekkel és podcasterekkel.

Kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
+ D. Tóth Kriszta, A WMN ügyvezető- és tartalomigazgatója
+ Román Balázs, A Betone Studio kreatív producere
+ Linczényi Márkó, A Síkideg podcast egyik alkotója

15:00-16:00
Celebek és kampányok

Milyen együttműködésekben szeretnek részt venni? Milyen felállással vannak rossz tapasztalataik? Milyen álomügyfélre várnak?

A programot folyamatosan frissítjük, érdemes visszanézni!

Időpont: 2021. október 6.
Helyszín: Mazel Tov (1072 Budapest, Akácfa u. 47.)

Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 37 000 Ft+áfa/fő
Ötfős csoportos kedvezmény: 99 000 Ft+áfa/5fő

Kapcsolat: Mohai Fanni, [email protected]

Jegyek