hero
Az új kihívó: TikTok
La Vida DUNA Rendezvényház (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Workshop

cup

Minden, amit tudnod kell róla!

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés és engagement pedig brutális - lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma - viszont vannak olyan egyedi jellemzői, ami miatt nem működnek copy-paste-tel a Facebookon vagy Instagramon alkalmazott social media stratégiák.

09:00 - 10:25
Bemutatkozás és a program ismertetése
A TikTok helye
A social média platformok fejlődési fázisai - hol van most ebben a TikTok?
A TikTok helye a social csatornák között - üzleti felhasználási lehetőségek

Felhasználói szokások
Hogyan használják a magyarok a TikTokot?
Guided tour   
Vezetett túra a TikTok applikációban
Mi van a TikTokon?
A legkedveltebb tartalmak
A TikTok algoritmus
Hogyan működik a TikTok algoritmus?

10:40-11:40
Trendek
Mik azok a TikTok trendek?
Tartalomkészítés
Az alkalmazás tartalomkészítési eszköztára
Tippek és trükkök
Hogyan lehet olyan tartalmat csinálni, ami ""megmegy""?
Kérdezz-felelek és gyakorlati példák

11:55-12:40
TikTok influencerek
Kik a legnépszerűbb TikTok influencerek? Miben hasonlítanak és miben különböznek?
TikTok hirdetések
Milyen típusú hirdetések vannak és hogyan lehet hozzájuk férni?
TikTok analítika
Általános és az egyes videókhoz kapcsolódó analítika
Egyéni kérdések (fakultatív)
Lehetőség egyéni kérdések és problémák felvetése, melyre válaszolunk vagy közösen megvitatunk, ha valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata.

Az előadásokat Boroznaki Gergő tartja, aki szakmai karrierje során megjárta az ügynökségi és a megbízói oldalt is - core szakterülete a content és social média (fókuszban az Instagram és a TikTok), az e-commerce és az influencer marketing. A Crane ügynökségnél 2014-től ötletgazdaként és a projektvezetőként dolgozott a Magyar Instagram Körkép kutatáson, illetve részt vett a a Ringier Axel Springer Digital Media Campus x Post for Rent “Így TikTokozunk Mi” kutatásában is. 2009 óta tartalomgyártó: a sneakerbox.hu blogként indult - most pedig egy minden social média csatornán aktív brand és csapat.

Időpont: 2021. szeptember 21. 09:00-14:00
Helyszín: La Vida DUNA Rendezvényház (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

 A RENDEZVÉNY BETELT! 

Részvételi díjak:
Early Bird jegyár augusztus 31-ig: 34 000 Ft + áfa / fő
Teljes árú jegy szeptember 1-től: 39 000 Ft + áfa / fő
Csoportos jegyár 3 főtől: 33 000 Ft + áfa 

Kapcsolat:
Mohai Fanni, [email protected]

  • Program

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés és engagement pedig brutális - lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma - viszont vannak olyan egyedi jellemzői, ami miatt nem működnek copy-paste-tel a Facebookon vagy Instagramon alkalmazott social media stratégiák.

09:00 - 10:25
Bemutatkozás és a program ismertetése
A TikTok helye
A social média platformok fejlődési fázisai - hol van most ebben a TikTok?
A TikTok helye a social csatornák között - üzleti felhasználási lehetőségek

Felhasználói szokások
Hogyan használják a magyarok a TikTokot?
Guided tour   
Vezetett túra a TikTok applikációban
Mi van a TikTokon?
A legkedveltebb tartalmak
A TikTok algoritmus
Hogyan működik a TikTok algoritmus?

10:40-11:40
Trendek
Mik azok a TikTok trendek?
Tartalomkészítés
Az alkalmazás tartalomkészítési eszköztára
Tippek és trükkök
Hogyan lehet olyan tartalmat csinálni, ami ""megmegy""?
Kérdezz-felelek és gyakorlati példák

11:55-12:40
TikTok influencerek
Kik a legnépszerűbb TikTok influencerek? Miben hasonlítanak és miben különböznek?
TikTok hirdetések
Milyen típusú hirdetések vannak és hogyan lehet hozzájuk férni?
TikTok analítika
Általános és az egyes videókhoz kapcsolódó analítika
Egyéni kérdések (fakultatív)
Lehetőség egyéni kérdések és problémák felvetése, melyre válaszolunk vagy közösen megvitatunk, ha valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata.

Az előadásokat Boroznaki Gergő tartja, aki szakmai karrierje során megjárta az ügynökségi és a megbízói oldalt is - core szakterülete a content és social média (fókuszban az Instagram és a TikTok), az e-commerce és az influencer marketing. A Crane ügynökségnél 2014-től ötletgazdaként és a projektvezetőként dolgozott a Magyar Instagram Körkép kutatáson, illetve részt vett a a Ringier Axel Springer Digital Media Campus x Post for Rent “Így TikTokozunk Mi” kutatásában is. 2009 óta tartalomgyártó: a sneakerbox.hu blogként indult - most pedig egy minden social média csatornán aktív brand és csapat.

Időpont: 2021. szeptember 21. 09:00-14:00
Helyszín: La Vida DUNA Rendezvényház (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

 A RENDEZVÉNY BETELT! 

Részvételi díjak:
Early Bird jegyár augusztus 31-ig: 34 000 Ft + áfa / fő
Teljes árú jegy szeptember 1-től: 39 000 Ft + áfa / fő
Csoportos jegyár 3 főtől: 33 000 Ft + áfa 

Kapcsolat:
Mohai Fanni, [email protected]