2021. február 12. 10:30
„Influenszer-gyilkosságból” született magyar arany a Young Gloryn
Maróti Tímea és Dobrik Georgina párosa a McCann Health kreatívigazgatójának briefjére készítette a díjnyertes munkát.

Aranyat nyert a Young Glory egyik fordulójában Maróti Tímea (ACG) és Dobrik Georgina (VMLY&R Commerce). A páros Matt Eastwood, a McCann Health globális kreatívigazgatójának briefjére nevezett munkával nyerte el az elismerést. (A Young Gloryn 8 fordulót rendeznek 8 brieffel, majd az összesített győztes újabb díjban részesül)

A briefben az elektromos dohányzás (vape) veszélyeire, és főleg a járvány alatti káros hatásaira kellett felhívni a figyelmet, méghozzá a Z generációs célcsoportban.

A magyar páros a legismertebb CGI influenszer, Lil Miquela fiktív halálára építette fel munkáját. Az influenszer előbb csak rosszul érzi magát, de folytatja addigi életmódját, végül egy szomorú posztban bejelentik halálát. A rajongóinak kell feltámasztania, ami ha sikerrel jár, nem csak visszakapják kedvenc influenszerüket, de anti-vaping ajándékokkal is gazdagodnak.

Eastwood szerint a győztes munka magával ragadó, és nem csak bevonja a célcsoportot, de képes nekik meglepetést is okozni.