2018. július 20. 12:55
Valódi apró emberek ülnek a paprikás pufi kukin!
A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

A Shutterstock az alkalmazottait kérte meg, hogy rekreálják néhány "klasszikus" stockfotóját. A belső kampányt a #RockThatStock hashtaggel látta el, hat országból jöttek pályaművek, ezek az Egyesült Államok, Szingapúr, Kanada, Írország, Németország és Anglia, mert ott vannak alkalmazottai a Shutterstocknak.

Ezzel a cég már egy létező, a stockfotókat mémesítő trendnek hajtott fejet maga is.

Értelemszerűen, a barátnője mellett egy másik nő után forduló, ezzel pedig a barátnője rosszallását kiváltó, életképbe komponált férfi is megjelenik, valamint az "új üzletemberek sikeres csapata a kreatív irodában" is, sőt, a paprikás pufi kukin ülő miniemberek is, továbbá a "fiatal lány lufikkal" - utóbbi volt a Shutterstock egyik első képe, így azt az alapító csinálta újra.

Lent látható néhány a képekből. Az Adweeken találtuk, ott még több van. Egyébként 400 ezer ember dolgozik a Shutterstocknak, előttük hajtott fejet a cég a kampánnyal.