bn 2021. április 19. 10:30
TikTok kampányt indít a Konzolvilágnak a HD marketing
Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

A HD digitális full-marketing ügynökség hivatalos TikTok hirdetési partner minősítés megszerzése után márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is, és így új divíziót indított. A számítástechnikai és gaming profilú Konzolvilággal a hirdetési fiók létrehozástól a stratégiai tanácsadáson keresztül a teljes hirdetésmenedzsmentig együtt dolgoznak majd.

„A platform előnye, hogy többihez képest jóval alacsonyabb a reklámzaj, a minimális párhuzamos médiafogyasztás miatt pedig aktívabb a felhasználói figyelem és sokkal erősebb az elköteleződés, amely kihagyhatatlan előny az early adopter ügyfeleknek. Öröm számunkra, amikor megbízóink nem csupán nyitottak, de maguk is szorgalmazzák az új felületeken történő megjelenést – mint ahogy történt ez régi/új ügyfelünk, a Konzolvilág esetében is” – mondta Hernádi Gábor, a HD marketing ügyvezető igazgatója.

A TikToknak most közel 800 millió felhasználója van 2 milliárd letöltéssel, itthon pedig körülbelül 2 milliós felhasználói tábornál jár.