hero
Bicsérdi-Fülöp Ádám 2022. január 20. 16:27
Sok márkára ráférne az a fajta önirónia, amit a Kärcher használ
Megőrülsz, de egy porszívó elsősorban például port szív.

Tovább csavarta a Wow! élményre építő platformját a Kärcher a berlini Antoni_ ügynökséggel együttműködve. Az új szpotok és hirdetések arra hívják fel a figyelmet, hogy egy reklámnak nem kell feltétlenül túlfényeznie a terméket, mint ahogy a vásárlónak sincs feltétlen szüksége felesleges infókra egy használati tárgy vásárlásánál.

Így a Kärcher hirdetéseinek szereplői olyan emberek, akik faarccal és elégedetten használják a márka porszívóját. Rezignáltan veszik tudomásul, hogy egy porszívón 2 gomb van, vagy hogy a falat is tisztíthatják az erre gyártott készülékkel.

A reklámok copyja is erre a rezignáltságra épít, a mind.blown. vagy a groundbreaking jelzőkkel. A videók végén pedig egy hosszabb magyarázat emlékeztet mindenkit arra, hogy bizony, ezek a porszívók csak a dolgukat végzik, a Kärcher pedig nem akar csak a hatás kedvéért ennél többet állítani a termékeiről.

via: Creative Review