2007. június 19. 11:30
Shackleton Madrid - Grand Prix-t nyert a Lopetegui Deposittal
Díj nélkül maradt az Ogilvy & Mather Budapest, amely a magyar ügynökségek közül eddig az egyetlen, amely döntős lett Cannes-ban. A direkt kategória nagydíjának egy spanyol ügynökség örülhetett.
A Shackleton Madrid ügynökség dolgozói voltak az elsők, akik az idei Cannes-i
Reklámfesztiválon átvehették a Grand Prix-t, amelyet direkt kategóriában nyertek. Az ügynökség a Banco Gallego megbízására készítette el a Lopetegui Deposit címmel ellátott munkát. A kreatív középpontjában a Barcelona régi kapusa áll, aki a tavalyi világbajnokság alatt egy élő felvételen elájul. A bank néhány hónappal később indított kampánya arra ad választ, miért ájult el Lopetegui, sőt magát a terméket is róla nevezték el: Lopetegui Deposit.

A zsűri nem fukarkodott a díjakkal, ebben a kategóriában kilenc aranyat, 13 ezüstöt és 39 bronzot osztottak ki.