hero
Nagy Zsolt 2021. július 12. 11:30
Selena Gomez kimaxolta az organikus Insta-marketinget az új fürdőruháival
A fürdőruha-kollekció begyújtotta a rakétákat a gyártó Insta-oldalán

243 millió követő csodákra képes - ezt valószínűleg a La'Mariette közösségimédia-menedzserei első kézből tapasztalták, miután Selena Gomez ráeresztette a követőire az új fürdőruha-kollekcióját, melyet a vállalattal közösen dobtak piacra.

Az Adage elemzése szerint a manőver brutálisan meghúzta a La'Mariette követőszámait. Egy átlagos hónapban az engagement rate (a mindenféle reakciók egy posztra a teljes követőbázishoz képest) 2,76 százalékról 28,8 százalékra ugrott, ami annak fényében komoly eredmény, hogy a 2,76 százalék is teljesen jónak minősül, a 28,8-as arányért pedig bárki ölni tudna.  A cég korábbi bejegyzéseit elborították a lájkok, a márka átlagkosan 12800 kedvelést tudott kicsikarni a követőiből Gomez előtt, a bejelentés után egy poszta átlagosan 133 ezer kedvelés és 2 ezer komment érkezett. A fürdőruha azért is volt jó ötlet, mert Gomez követőbázisának 60 százaléka nőnemű, 80 százalékuk a 18-34 közötti korosztályból, így releváns tudott maradni a termék a követők számára is. 

Azt, hogy ez mennyire húzza meg az eladásokat, egyelőre nem tudni, de több mint valószínű, hogy a hónap végén nem a zsíroskennyére spórolnak majd a cégnél.