2015. április 24. 14:48
Sajtópályázatot írt ki a Telekom
Még három hétig, május 14-ig lehet pályázni a fenntarthatósági sajtódíjra.

Tavaly szeptembertől kezdődő, nyolc és fél hónapon átívelő időszakban megjelent hazai publikációkkal kategóriánként félmillió forintot nyerhetnek az újságírók, bloggerek. Pályázni környezeti, társadalmi, gazdasági jelenséget, kezdeményezést vagy szituációt közérthető módon, előremutatóan bemutató tartalmakkal lehet.

Évről évre növekszik a Magyar Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (FMK) által immár harmadik éve meghirdetett fenntarthatósági sajtódíjpályázatok száma, amelyek egyre gazdagabb tartalommal töltődnek fel. Ez a társadalmi gondolkodás formálását és kedvező esetben formálódását is jelenti, és a pályázatot kiírók reménye szerint szemléletváltozást hoz.

A fenntarthatósági sajtódíjra idén is három kategóriában lehet nevezni:

· „Alulnézet” kategóriában a civil, egyéni, lokális, kisebb közösségeket érintő esetleírások, történetek, alulról építkező kezdeményezések segítséget igénylő, vagy megoldást nyújtó példáit nyújthatják be.

· „Nagylátószög” kategóriában a hazai társadalmi, környezeti, gazdasági jelenségek megközelítését, hatásokat és kölcsönhatásokat, zöld innovációs és edukációs témákat küldhetik el.

· „e-világ” kategóriában a digitális edukáció, felzárkóztatás, digitális írástudás, a digitális higiénia és netikett, a virtuális világ felhasználókat – elsősorban gyerekeket - érintő lehetőségeit és kockázatait feltáró tartalmakkal nevezhetnek.

Pályázni május 14-ig, újságírói stílusban, magyar nyelven írt és magyar média-felületen publikált anyagokkal lehet.

További részletek itt