hero
gy.zs. 2022. január 21. 10:57
Rangos nemzetközi versenyen kapott díjat a Brand Bar
A Liszt Ferenc Kamarazenekar számára készített dinamikus arculatmegújításuk a German Design Awardon márkaidentitás kategóriában győztes lett, arany minősítést szerzett.

Kiemelkedően sikeres kampányt tudhat magáénak a Liszt Ferenc Kamarazenekar, és az ügynökségek, amikkel együtt dolgoztak az arculatuk megújításán. Ennek egyik központi eleme a dinamikus, zenevezérelt koncepció megalkotása volt, amin most a German Design Award zsűrijének is megakadt a szeme. 

A Német Formatervezési Tanács nemzetközi díját három fő kategóriában – kiváló termék-design, kiváló kommunikációs design és kiváló építészet – osztják ki. A 2022-es verseny kommunikációs design megoldásai között márkaidentitás alkategóriában versenyzett a Brand Bar ügynökség pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar új arculatát mutatták be.  

„Nagy öröm számunkra, hogy a nemzetközi színtér egyik legkiemelkedőbb design versenyén ismerték el ezt újító, különleges arculatot, amely komoly csapatmunka eredményeként született meg zenészek és grafikusok szoros együttműködésében. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen volumenű projektben vehettünk részt, és hozzájárulhattunk a komolyzenei piac meghatározó szereplőjének márkaépítéséhez” – mondta az elismerésről Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója.

A teljes arculati keretrendszer megújítása integrált marketing- és kommunikációs stratégia alapján történt, amelyért a FleishmanHillard Café ügynökség és a Stratlog tanácsadó cég felelt.

A Brand Bar csapata:
Kreatív igazgató: Simon Attila
Társ kreatív igazgató: Halász Gyula
Art Director: Herbszt László
Zenei tanácsadó: Zelenák Dániel
Senior tervezőgrafikus: Földi Bianka  
Project manager: Fodor Kata, Izsáki Boglárka

A verseny pontszerző a Kreatív Apex designlistáján, minderről bővebb infót olvashattok erre és erre.