-fi- 2021. november 30. 15:14
Privát üdülőszigettel csábít a Corona
A sörmárka a fenntarthatóság és a környezetvédelem mentén hozt létre a Corona Islandet a karibi térségben, ami 2022-ben várja majd a leglelkesebb fogyasztóit.

Az AdAge szerint a Corona lízingeli Kolumbia kormányától az ország partjaitól nem messze fekvő szigetet, és egy helyi, szintén a szállodaiparban működő szereplővel közösen fogja üzemeltetni 2022-ben, illetve siker esetén a következő években is.

A márka azzal dicsekszik, hogy “ez egy varázslatos helyszín, ami a fenntarthatóság körül összpontosul”, és “ahol a vendégek lekapcsolódhatnak a napi stresszről, részt vehetnek edukációs aktivitásokban, amelyek a tudatos fogyasztásról és a fenntartható életről szólnak”. Az egy időben a szigeten tartózkodó vendégek számát erősen limitálják, hogy  lehető legkisebb legyen a hotel ökológiai lábnyoma.

A programok között van például egy műanyagentes életre fókuszáló workshop, a vezetett meditáció, vagy egy helyi farm meglátogatása, amely az egész szigetet ellátja friss élelmiszerekkel.

A kampány célja, hogy a Coronát még inkább úgy állítsák be, mint "a sör, amely a tengerparton született", illetve népszerűsítsék a márka fenntarthatósági célkitűzéseit, aminekrésze például a hatos pakkok idén bevezetett, árpaszalmából készített csomagolása.