Bicsérdi Ádám 2021. március 23. 13:27
Pink marketingképzést indít a Humen Media
A tanfolyam során négy vállalati  kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek.

A pink marketing az elmúlt években hazánkban is egyre inkább előtérbe került. A nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani a magyar LMBTQ közösséget.

A „Pink marketing képzést” a Humen Media Hungary, hazánk egyetlen olyan marketing ügynöksége, média- és rendezvényszervező vállalkozása indítja, amely az LMBTQ célcsoportra fókuszál.

A képzés során a résztvevők megismerhetik a pink marketing kialakulásának és nemzetközi térhódításának történetén felül az alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakat és történelmi mérföldköveket egyaránt. A hat alkalmas tanfolyam keretében négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek. A Pink marketing képzés egy gyakorlati projekttel, a résztvevők által elképzelt, saját kampány megvalósítási tervével, és annak prezentálásával zárul.