hero
-fi- 2021. április 13. 15:37
Fuzetea: fedezd fel a fúzió erejét!
A Fuzetea online kampányban buzdítja a rajongókat arra, hogy három híres művész alkotását velük közösen fejezzék be. A ‘Fedezd fel a fúzió erejét!’ kampány kreatívügynöksége a Mito volt. Az alábbiakban az ügynökség kampánybejelentője olvasható.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Probléma/Kihívás 

Nehéz a nulláról elkezdeni valamit. Legyen szó a világ legfontosabb kampánybejelentőjéről, vagy csak egy egyszerű tenderpreziről, még a leggyakorlottabb szövegírókat is sokszor utoléri a ‘fehér lap szindróma’. Aki a kreatív szakmákban dolgozik, egy ponton hozzászokik a nyomáshoz, kitalál praktikákat, kitanul módszertanokat, amikkel túl tud lendülni ezen a blokkon. De hogyan tudnánk mindenkinek bebizonyítani, hogy ők is lehetnek alkotók? 

Hát úgy, hogy mutatunk nekik egy kiinduló ötletet, amire rácsatlakozhatnak és amit továbbgondolhatnak. 

A Fuzetea célja az volt, hogy arra motiváljon minél többeket, hogy megtalálják a saját életükben a kreativitást, a fúzióban rejlő erőt. Ennek kapcsán született az ötlet, hogy segítsünk a fogyasztóknak megtapasztalni az alkotás élményét és az abban rejlő összefonódásokat. 

Koncepció 

Idén áprilisban a Fuzetea felkért 3 magyar művészt, hogy készítsenek félig kész alkotásokat. A márka rajongói így megtapasztalhatják, hogy milyen alkotni, sőt, közösen alkotni: ők fejezhetik majd be a félig kész műveket, ki-ki a saját ízlése szerint. A társalkotók nyereménye, hogy együtt dolgozhatnak és fejezhetik be a híres művészekkel az alkotásokat. 

Az alkotók 

A kampány három arca a három ismert személyiség, akik az alkotások alapjait adják. Mautner Zsófi gasztroblogger, a Chili & Vanília alapítója elkészítette legfinomabb túrókrémes piskótaalapját, és kíváncsi, hogyan gondolnák tovább a süteményét. A Zsófinak legjobban tetsző megoldás beküldője a gasztroblogger segítségével megalkothatja saját, egyedi desszertjét, amit közösen el is készítenek Zsófival a konyhájában. 

Rúzsa Magdi énekesnőnek a napokban jött ki az új lemeze. Van egy dal azonban, ami nem került fel rá, mert bár a dallam elkészült, a szövegét Magdi most a közönségtől várja. A kiválasztott szöveg íróját Magdi aztán meginvitálja a stúdiójába, ahol közösen fogják felvenni a dalt. 

Tomcsányi Dóri divattervező pedig megálmodta legfrissebb ruhaterveit, aminek a fazonjai és formái már készen vannak, de a mintákat szívesen rábízná arra, aki a legizgalmasabb pályamunkát küldi el neki, hogy aztán közösen véglegesítsék és varrják meg a kollekciót a Tomcsányi stúdióban.  

Kampány 

A kampány az Instagramon zajlik, a résztvevőknek posztban kell feltölteniük a pályamunkákat a #afuzioereje hashtag használatával, április 12. és május 7. között. A pályaművek beérkezése után a három alkotó választja ki a nekik legjobban tetszőt, és együtt fognak alkotni a nyertes művet beküldő alkotótársaikkal, hogy aztán egy hónappal később, egy online esemény keretében lerántsák a leplet a kész műalkotásokról. 

A reklámok

MEGBÍZÓ 

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. 

Márka: Fuzetea 

Senior Brand Manager: Rajcsits Patrik 

Kommunikációs specialista: Zoch Tímea 

Connection manager: Eipl Vilmos 

 

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG 

Ügynökség: Mito 

Kreatív: Vizi Balázs, Nagy Gábor, Ördög-Kovács Dániel, Martin Marcell, Mécs Anna 

Art: Beke Veronika, Magyar Bea, Hegyi Krisztián 

Social: Ormoshegyi Nóra 

Ügyfélkapcsolat: Daróczi Réka, Csala Anna, Tarsoly Réka, Tarnai Edina 

 

PRODUKCIÓ 

Ügynökség: Mito 

Head of production: Vass Dávid 

Producer: Kisfali Gergely 

Rendező/operatőr: Lobenwein Marcell 

Gyártásvezető: Meister Niki 

Production assistant: Mezey Anita 

Fotós: Tóth Richárd 

 

KREÁTOROK 

Mautner Zsófi - gasztroblogger 

Rúzsa Magdi - énekesnő 

Tomcsányi Dóri - divattervező