hero
2021. január 04. 14:10
Online szolgáltatást, digitális eseményt és appokat is várunk a Best.net-re
Természetesen azért online kampányokat és social megoldások is mérkőznek a Kreatív illusztris zsűrijű digitális versenyén, amelyre még a héten nevezhettek normál díj mellett.

Eszközök szerint 9, kampánycélok szerint 3 különböző kategóriában várjuk a Kreatív minden nemében 2020-hoz igazított digitális versenyére, a Best.net-re.

A social megoldások versenyeként indult, majd DMBP-ként teljes körű digitális kampányversennyé érett versenyt tavaly neveztük át, hogy még a teljesebb kiterjesztést tükrözze a név: mobilappokat, honlapokat, microsite-okat, idéntől pedig a márkák új digitális szolgáltatásait és az online térbe költöztetett eseményeket, külső-belső streameket, webinarokat is várjuk!

Kampánycélok szerint csupán három részre bontottuk a mezőnyt: márkaépítés/image, leadgenerálás/sales és CSR/TCR.

Kifogástalan nevekről beszélünk, a legjobb nevekről

A zsűrit Pőcze Balázs, a Mito alapító kreatívigazgatója, elnökli helyet kapott benne Mérő Ádám, a Coca-Cola regionális médiása és Juhász Péter Tibor, a Vodafone hazai marketingvezetője, Koralewsky Márk, az ACG digitális vezetője, Tőrös Balázs, a Fastbridge kreatívvezetője, Babucs Péter, a Bold Ideas head of art-ja, Farkas Vilmos, a Saatchi & Saatchi Budapest vezető kreatívigazgatója és Melher Dóra, a Dot szenior ux-ese, míg a szerkesztőséget Pál Zsombor főszerkesztő képviseli.

A Best.net kedvezőbb áras nevezése ezen a héten, teljes áras nevezése a jövő héten zárul, minden részlet a verseny oldalán!