hero
Nagy Zsolt 2022. január 18. 14:37
Olyan friss a burger a Burger Kingnél, hogy le sem tudják fotózni a hirdetéshez
Eltűntek az étvágyerjesztő ételfotók a gyorsétteremlánc legújabb köztéri kampányban.

A cég 2015 óta folyamatosan csökkenti a termékeiben található mesterséges összetevők számát, és ezt igyekszik folyamatosan kommunikálni is. 2020-ban például emlékezetesre siekrült a rothadó hamburgerükről készült kampány, amitől egy átlagos PR-es valószínűleg helyben szívrohamot kapott volna, de az volt a cél, hogy bebizonyítsák, nincs tele tartósítószerrel a termék. (A számítás bejött, rommá nyerte magát a nemzetközi versenyeken a projekt.) 

Most a cég német leányvállalata a Grabarz & Partner segtségével állt elő egy rendhagyó megoldással, a szokásos óriásplakátos termékajánló egy dolgot nem tartalmaz csak: magát a terméket. Az üzenet az, hogy az ételek annyira frissen készülnek a gyorsétteremben, hogy nincs idő lefotózni őket. 

Az ügynökség egyébként tavaly kísérleti jelleggel pop-up üzletet is nyitott a Burger Kingnek Kölnben, ahol csak a növényi alapú termékeiket lehetett kapni.