hero
Kreatív 2021. július 14. 07:21
Nyerj egy ingyen kampányt a márkádnak!
A személyes ajánlás a marketing Szent Grálja. Játssz velünk, és nyerj egy integrált influencer kampányt a cégednek!
EZ EGY PROMÓCIÓS MEGJELENÉS

Az nem ismeretlen tény a marketinges szakma számára, hogy vannak egészen széles körben népszerűsíthető termékek (mint például egy chips vagy üdítő), és vannak olyan termékek, melyek kifejezetten egy-egy speciális igényt elégítenek ki (például egy bőrproblémára kifejlesztett krém).

Az életmód kategóriák – utazás, szépségápolás, otthon & lakberendezés, gasztronómia -  bővelkednek influencer tartalmakban. Érdemes lehet egy-egy speciális témát, koncepciót vagy fogyasztói problémát niche influencerek segítségével kommunikálni. Így egy elkötelezett, aktív kis közösség tagjait tudjuk informálni és inspirálni. 

A Territory Influence-nél nem csak több (tíz)ezres követőtáborral rendelkező (mikro, makro és sztár) influencerekkel dolgozunk, hanem kisebb közösségeket építő, viszont annál elkötelezettebb nano influencerekkel is. Bármilyen furcsán is hangzik, egy hétköznapi anyuka például, aki gyermeke bőrproblémájára keresi a tökéletes megoldást, elkötelezetten hirdeti majd az igét – azaz a márkát / terméket – amennyiben valóban bevált számára. Olyan fórumokon, csoportokon, csatornákon keresztül képes ezt a speciális témát kommunikálni, mely erősen targetált, tehát biztosak lehetünk benne, hogy a célcsoportunk más tagjaihoz is eljut az információ. A személyes ajánlás pedig az egyik legerőteljesebb marketing eszköz – ahogyan Zuckerberg fogalmazott – egyenesen a marketing Szent Grálja.

Niche kommunikációra jó példa továbbá a következő kampányunk, mely során Lengyelországban szerettük volna megszólítani az idősebb korosztályt, hogy érett bőrre fejlesztett kozmetikumok előnyeit ismertessük velük. Itt nem vált volna be a csupán közösségi médiára szorítkozó stratégia, annál többre volt szükség. 100 olyan fiatal hölgy influencert kerestünk, akik hasonló értékek mentén élnek (és ezt kommunikálják is), mint az ügyfelünk, tehát a mindennapokban is fontos téma számukra a nőiség, nőiesség megélése és ünneplése. Őket kértük meg, hogy a márka által biztosított termékeket adják át idősebb hölgy rokonaiknak – anyukáknak, nagymamáknak, nagynéniknek. Az eredmények pedig - ahogyan az alábbi videó is mutatja - magukért beszélnek:

A márkaértékek mentén való influencer kiválasztást és aktiválást tartjuk az egyik legfontosabb elemének minden egyes személyre szabott megoldásunk során, legyen szó 100, 1 000 vagy több 10 000 nano, mikro, makro és sztár influencerekből álló csapatról. Több mint 15 éves szakmai tapasztalatunk egyik alapvetése, hogy így tudunk igazán hiteles tartalmakat generálni egy-egy kampány során.

Amennyiben tehát olyan márkával dolgozol, mely speciális problémára kínál megoldást – legyen az akár étrendi sajátosság (mentes termékek), kisállat egészség (szívférgesség), lakberendezés (nagyon kis otthonnal rendelkező fogyasztók), érdemes a megfelelő niche influencer(ek) kiválasztására törekedni a bizalom és az elkötelezettség növelése érdekében.

Mindig is érdekelt, hogy mit tudnának kihozni a termékedből az influencerek, de nem tudtad, hová fordulj? A Territory Influence új kihívásában elég csupán egy briefet írnod arról, hogyan képzeled el a terméked vagy szolgáltatásod megjelenítését, a legötletesebb nevező számára biztosítunk egy saját kampányt a Territory Influence influencereivel! 

Kattints ide a részletekért!