hero
-fi- 2021. szeptember 17. 12:33
Jópofa kampánnyal rúgja be az idei versenyszezont az Epica Award
A filmekben kreatív szakemberek magyarázzák elkeseredetten, hogy az iparági ellenszél miatt nem nyert a munkájuk a versenyeken, amivel arra hívják fel a figyelmet, hogy az Epicán csak elfogulatlan reklámos újságírók zsűriznek.

Mindenki hallotta már azokat a lózungokat egy-egy reklámverseny után, hogy az ötlet jó volt, de a zsűri utálta, és hogy az ügynökség szerint zseniális kampány végül shortlistre se került, mert a kreatívigazgató nincs jóban valamelyik zsűritaggal. Na de ezek a gyenge szövegek biztosan nem fognak működni az Epica Award esetében, ahol a zsűrit kizárólag elfogulatlan reklámos újságírók alkotják, és erre épít a verseny új kampánya, amivel a nevezési időszakot is berúgják egyben.

A kampányt az amszterdami székhelyű Cloudfactory készítette.