-fi- 2021. július 27. 14:04
Itt a HRKomm Award zsűrije!
Kedden bejelentették a Kreatív testvérlapja által szervezett verseny zsűritagjait.

A Kreatív kiadója idén ötödik alkalommal hirdette meg a HR-es és kommunikációs szakmának szóló versenyt, a HRKOMM Awardot. A versenyen a különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakembereinek, illetve ilyen tevékenységeket végző szervezetek, ügynökségek legjobban sikerült munkáit várják.

Kedden bejelentették a verseny zsűrijének legtöbb nevét is:

Balaton Anita, ügyvezető, partner, FleishmanHillard Café
Gábor Fanni, főszerkesztő, Üzlet és Pszichológia, HRPWR.HU
Gigler Anita, HR vezető, Employer Branding, CSR, Rossmann Magyarország
Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Elnökségi tag (Európai Employer Branding Szövetség), Brandfizz
Horváth Sándor Farkas, HR igazgató, Decathlon Magyarország
Kreiter Éva, HR igazgató, Dreher Sörgyárak
Márton Katalin, HR vezető, Praktiker
Simon-Göröcs Lili Melinda,HR igazgató, pszichológus, közgazdász, Profession.hu

...és bemutatkozik az online zsűri is:

Czagler Zsuzsa, ügyvezető, Motivational Maps Business Practitioner and Trainer, VIP Coaching Center
Farkas Tünde, közvetítési üzletágvezető, Pannon-Work Zrt.
Kaczúr László, partner, Lumina Learning Hungary

Pályázni a 2020. július 1. és 2021. június 30. közötti időszakban, Magyarországon debütált HR-megoldásokkal lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég saját, vagy ügynökség által készített megoldásaival, illetve ügynökségek és tanácsadócégek más vállalatok számára készített HR-tematikájú kommunikációs munkáival.

Tavaly létrehoztak egy új kategóriát A járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz címmel, most pedig arra vagyunk kíváncsiak, hogy milyen hosszú távú pozitív hatásai voltak a járványhelyzettel kapcsolatos intézkedéseknek. Ennek megfelelően hozták létre idén az Amit a járványhelyzetből tanultunk különdíj kategóriát, melynek keretében olyan kezdeményezéseket, problémamegoldásokat, illetve aktivitásokat keresnek, amelyeket bár a COVID-helyzet hívott életre, mégis profitált belőlük a szervezet, és emiatt érdemes folytatni őket. 

Fontos, hogy nem egyszeri intézkedésekről van szó, hanem olyan kezdeményezésekről, melyek azóta is működnek, és a jövőben is megmaradnak, mert hasznosnak találta őket a közösség. Bővebben itt olvashatsz a megújult kategóriákról.

A HRKOMM Award nyertesei (arany, ezüst, bronz) és finalistái pontszerzők az Apex PR Toplistán, az Amit a járványhelyzetből tanultunk kategória különdíjasai azonban nem.