2018. március 23. 14:13
Így kampányolt tavaly a Médiaunió
Werkfilm készült az egészségügyi szűrések kampányáról, a Kreatívon látható először.

Az egészségügyi szűrések mellett kampányolt 2017-ben a Médiaunió. Ennek célja "a prevenció központú gondolkodás népszerűsítése, az egészségtudatos magatartás kialakítása és fejlesztése volt a lakosság körében, hogy elérjük, hogy  az egészségügyi szűréseken való részvétel, a mindennapi élet szerves része, rutin-tevékenység legyen. Figyelemfelhívás a súlyos, de megelőzhető, vagy időben felismerve még gyógyítható betegségekre" - írja a szervezet.

A Médiaunió minden évben választ egy ügyet, amely mellett kampányt folytat: 2016-ban a környezetvédelem fontosságára hívták fel a figyelmet, idén a magyar termékek vásárlására buzdítanak majd

A tavalyi kampány listaáron 800 millió forint értékben kapott pro bono felületet a hazai médiától. A kampány honlapja ez a weboldal, amelyen a látogatók megtudhatják nemük és életkoruk kiválasztását követően, hogy mely szűréseken ajánlott résztvenniük.

Lent látható a werkfilm, alatta pedig a kampány alkotóinak névsora.

Alkotók

Megbízó: Médiaunió Alapítvány 
Ügyvezető igazgató: Hargitai Lilla
Asszisztens: Csuth Katalin

Werkfilm rendező: Zámborszki Ákos, Golden Root Film

A kampány alkotói

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest
Kreatív igazgató: Sikos Péter, Szűcs „Bill” László
Art director: Boros Ádám Gergő, Vértessy Flóra, Horváth Andrea
Szövegíró: Szűcs „Bill” László, Szántó Dénes Account: Mátyás Eszter, Fekete Barbara
Produkciós cég: Craft
Producer: Szalontay Mária
Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Spáh Károly
Gyártásvezető: Lang Szabolcs
Utómunka: Studiolamb Vágó: Nemes Oresztész, Várfoki „Zoulu” Zoltán Főszereplők: Csépai Eszter, Papp Dániel
Médiatervező: Mező Erzsébet, AdSol Média
Zene: Bakó Mária, Sonoton 

A filmek elkészítésében segítséget nyújtott: Anita Kuripla (AdStream), Romwalter Judit (Sparks)

A filmek gyártási költségeinek fedezéséhez a Richter Gedeon Zrt. nyújtott segítséget. 

PR: Kultúrpart