Nagy Zsolt 2021. március 25. 09:30
Horvát tendert nyert a Mediacom
Ismét a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik a médiaügynökség budapesti irodája

A Kreatívnak eljuttatott közleményben azt írják, a Mediacom immár hatodik alkalommal dolgozhat a magyarországi kommunikációs feladatokon.

A  Mediacom azt írja: a Horvát Turisztikai Hivatal az egyes európai piacokon lokálisan dönt az ügynökségi partnerről. A Mediacom helyi irodái a magyar mellett ezúttal Lengyelországban és Szlovákiában nyerték el a megbízást. Ezek közül a Mediacom a szlovák piacon még sosem dolgozott a turisztikai ügynökségnek.A CNTB éves kampányainak célja nem kizárólag az, hogy minél több potenciális látogatót érjenek el a kiemelt célpiacokon, hanem az is, hogy gazdagítsák a képet az ország turisztikai adottságairól. Ez az alapstratégia most sem változott.

A koronavírus természetesen hatással van az idei lehetőségekre, ugyanakkor a cél előkészíteni azt az időszakot, amikor megint lehet majd utazni. Ezért – folyamatosan vizsgálva a helyzet alakulását – már tavasztól több olyan kampánnyal készülnek, amelyek azt hangsúlyozzák: Horvátország biztonságos.