hero
Kreatív 2021. október 15. 11:09
Új ételszállítónak indul bevezető kampány
Az egészséges ételekben utazó FrissBox bevezető influencer kampányát az Armadillo brandjéhez tartozó influencerek.hu csapata végzi, az ügynökség kreatív igazgatója, Sass Dani pedig az ételek összeállításában is segít.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Kampánycél

Az Armadillo reklámügynökség influencer kampánnyal támogatja a FrissBox magyarországi piacra lépését. 

Mint azt Arany Gábor, az Armadillo és az influencerek.hu operatív igazgatója elmondta, ügynökségük több szálon is kapcsolódik a projekthez: „büszkék vagyunk, hogy ÍZIG vérig benne vagyunk a kampányban. Amellett, hogy az influencerek.hu csapata kapta a felkérést a FrissBox első kampányát illetően, az egészséges ételek és összetevők kombinációját Wolher Veronika táplálkozási szakértő mellett Sass Dani gasztroszakértő – az Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág vezetője – szakmai szempontjai alapján készítik el”.

A vállalkozás nemzetközi szinten LifeBox néven vált ismertté, hazánkban FrissBox néven kerül bevezetésre. A LifeBox/FrissBox egészséges ételeket szállító start-up.

Kreatívkoncepció

„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora).  Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani.

A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.

„Ahogyan minden influencer kampányunknál, itt is a hitelesség volt a legfontosabb. A FrissBox brand personával rezonáló influencereket kerestünk, akikkel PR és fizetett kampányokat kivitelezünk. Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit céloztuk Instagram és Facebook posztokkal,  storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogatunk. A PR-kommunikációs együttműködésbe eddig 24 influencert bíztunk meg, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya. Hazánk legismertebb influencerei közül részt vesz a kampányban Kajdi Csaba CylaNagy DaniSzabados ÁgiDebreczeni Dóri, de a gamer-youtuber Nagy Beni is. Szóval friss kampányt főzött ki Sass Dani gasztroszakértő kreatívigazgatónk” – mondta Arany Gábor.

Ha érdekelnek a reklámok, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!