2008. április 22. 18:52
TV2 - perre megy a Borssal
Bíróságon támadja meg a Bors című napilapot a TV2, mert a csatorna szerint a lap rosszhiszemű állításokat közölt A Kiválasztott című élő tévéműsorról. Az újság arról írt, hogy kereskedelmi tévé honlapján már az adás kezdete előtt el lehetett olvasni, hogy mi történik majd a show-ban. A Borstól a Kreatív Online-nak úgy nyilatkoznak, felkészülten állnak a per elé.
A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!