hero
Kreatív 2021. június 21. 11:19
Testimonial kampányt indít a Terrán
A kampány június közepétől fut augusztus közepéig TV-ben, print és online felületeken.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Általános információk a kampányról
A Terrán a különböző termékeit bemutató, látványos image filmjét követően, most flagship termékének, a napelemes Generon tetőcserépnek készített átfogó kampányt.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
 A kampány június közepétől fut augusztus közepéig TV-ben, print és online felületeken.

Kampánycél
 A kampány célja a Generon napelemes tetőcserép legfontosabb termékelőnyeinek kiemelése és bemutatása: az esztétikum, a költséghatékonyság és a környezettudatosság mind külön filmet kaptak.

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva
 A kategóriájában egyedülálló napelemes Generon tetőcserép használatát őszinte szívvel ajánlják hús-vér emberek, és azt saját házuk díszeként, büszkén vállalják fel.

Kreatívkoncepció 
A Wunderman Thompson Budapest által jegyzett testimonial reklámokban direkt módon a termékelőnyök kerültek a kommunikáció középpontjába használóik személyes tapasztalatain keresztül.

Tóth Szabolcs (regionális marketing igazgató): „Talán az egyik leghitelesebb üzenet az, amit maguk a vásárlók mondanak el egy termékről. Nagyon izgalmas volt a munka, izgatottan vártuk a forgatási napokat, azt, hogy kiderüljön, hogy a gyakorlatilag amatőr, hús-vér szereplők hogyan dolgoznak majd a kamera előtt, sikerül-e visszaadniuk azt, amit valóban gondolnak, éreznek. Bízom benne, hogy ezekkel az anyagokkal sikerül tovább erősíteni a márkát. Köszönet a teljes stábnak!”

Javier Andrés Argüelles Castro (kreatívigazgató): „Manapság nagyon ritka, hogy az ügynökségek lehetőséget kapnak arra, hogy olyan terméken dolgozzanak, amely valódi innováció, ráadásul magyar innováció. Legújabb kampányunk nemcsak a következő logikus lépés, hanem az előző három kampányunk sikerének bizonyítéka."

Madarász Isti (rendező): „Ha belegondolunk, óriási kockázat reklámfilmet forgatni olyan eredeti, nem átalakított vagy megszépített helyszíneken, ahol ráadásul a ténylegesen ott lakók a szereplők. Azonban az előzetes skype interjúk során sikerült olyan nagyszerű családokkal megismerkedni, akik nemcsak filmrendezőként nyűgöztek le engem, de pontosan értették és saját, valós tapasztalataik alapján tudtak beszámolni a Generon napelemes tetőcserép előnyeiről.”

Érdekesség, behind the scenes

A cég büszkeségét tovább emeli, hogy a gyártás alatt kihirdetett, rangos Reddot Award díj is belekerülhetett az elkészült filmekbe.

A reklámok: 
a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (.jpg, .png)

 

Alkotók listája

 

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!