Kandó Eszter 2016. október 26. 13:15
Szirmai Gergő szerint a sunnyogást utálják a fiatalok
Nagyjából elfelejthetjük, hogy milyenek voltunk gyerekként, fiatalként: mit néztünk, kikért rajongtunk és mi alapján választottunk, ha erre a célcsoportra tervezünk - derült ki múlt héten a YouTube-hajón. Ma, a 6-tól 24 éves korosztálynak a tévét felülírja a net, ahol az őszinteség a nyerő mind a tartalomban, mind a reklámokban. Ennek ellenére nem kell kidobni a tévét, a reklámozóknak pláne nem, mert egyrészt a két platform kiegészíti egymást, másrészt az idősebb generáció még mindig inkább a televíziót kapcsolja be. Néhány előadás prezentációja letölthető, keresse azokat a cikk alatti dobozban!
A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!