hero
Kreatív 2021. június 17. 13:32
Személyes történetekre helyezi a hangsúlyt a Libri
Gárdonyi Géza Ida regénye című művének újrakiadása mellé társul a kampány.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK A KAMPÁNYRÓL

A Libri az elmúlt években több klasszikus történetet rendezett díszkötetbe. 2019-ben új sorozatot indítottak: olyan magyar írókra koncentrálnak, akik ugyan már nincsenek velünk, szavaik, műveik azonban ma is ugyanolyan frissen hatnak, mint megjelenésük pillanatában. Tavaly karácsonykor Kosztolányi Dezső és Karinthy Frigyes műveivel kedveskedtek az olvasóknak, idén nyáron pedig Gárdonyi Géza Ida regénye című írását olvashatjuk exkluzív kiadásban.

Kampánycél

2021-as nyári kampányában a Libri arra hívja fel a figyelmet, hogy mindannyiunk élete különleges és egyedi. Ezért a könyvkereskedő arra buzdítja az olvasókat, hogy írják meg saját életük történetét. Az Ida regénye mellett egy különleges, könyvkötésű napló is megjelent, amely kimondottan ezeknek a személyes történeteknek ad helyet. 

A kampány szlogenje: A te életed, a te regényed

Kreatív koncepció

2021 júniusában másfél éves bezártság és bizonytalanság ér véget, és hosszú kihagyás után újraindul rég megszokott életünk. Újra találkozhatunk barátainkkal, rég nem látott családtagjainkkal, és visszakapjuk a közös szórakozás és művelődés örömét is. A Libri legújabb nyári díszkiadása, Gárdonyi remekműve az Ida regénye tökéletesen rímel a jelen helyzetre, ugyanis a klasszikus romantikus történet bezártságról és szabadulásról, félelemről és bátorságról, a szabadulást követő útkeresésről szól. A Ida regénye olvasása közben eszünkbe juthat, hogy Ida története akár rólunk is szólhatna, hiszen mindannyiunk élete lehet regénybe illő! A Libri a regény díszkiadása mellett ezért egy különleges naplót is megjelentet, amivel arra buzdítja az olvasókat, hogy írják meg saját életük történetét. 

Az offline és online hirdetések mellett a kampány során kiemelt szerep jut a Libri könyvesboltjainak, a nyári promóció kreatívjai ugyanis nemcsak a bolttérben, de merchandising termékeken is megjelennek, június közepétől pedig egyedi, a kampányhoz kapcsolódó kitűzőt, párnahuzatot és vászontáskát is vásárolhatnak az irodalom szerelmesei.

Ha érdekel az alkotók listája, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!