hero
Huszárvágással térnek vissza a Sága huszárjai
A szóviccvonat itt nem áll meg. A Master Good kampánybejelentőjét olvashatjátok.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Kampánycél: 

A Master Good Kft. május 15-el indította el a Sága legújabb kommunikációs kampányát. A kampány célja a Sága megújult Füstlizer Párizsi termékeinek népszerűsítése, emellett az ÚJ! Füstlizer Sertéspárizsi és az ÚJ! Royal Borjúpárizsi bemutatása a nagyközönségnek. Az új termékek piaci bevezetését jól támogatja a Master Good - Sága integrált kampánya.  

Kreatívkoncepció: A Huszárok visszatérnek!

A Huszárok jól működtek már 2020-ban is a Füstli filmünkben, ezért ezt az ötletet most visszahoztuk. A mese és valós világ ellentéte, a jól megjegyezhető karakterek mellett, a vonzó ételfotók mind jól közvetítik a kampány üzenetet, újra felkeltve általuk a célcsoport érdeklődését. A mesés, humoros, játékos hangvétel szokatlan megközelítés a húskészítmény reklámfilmek világában. A Huszárok könnyed hangulatot idéznek, a megjelenésük hullámzása jó alapot ad a film ritmikájának és film végi csattanónak. A családi étkezések azok a minőségi pillanatok melyekhez elengedhetetlenek a megbízható, minőségi és változatos falatok.

Újra izgalmas feladatnak bizonyult a különböző világok, helyzetek összehangolása. 

Ha érdekelnek a kampánykreatívok, a werkfotók, a behind the scenes sztorik és az alkotók listája, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!