hero
Kreatív 2021. május 12. 10:51
Gyerekkönyv-kampányt indított a Bookline
A Bookline célja, hogy a könyvekkel való első találkozás minden gyerek számára emlékezetes maradjon.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Kampánycél

A Bookline célja, hogy a könyvekkel való első találkozás minden gyerek számára emlékezetes maradjon, ahogyan az is, hogy a mesékben gazdag kisiskolás évek után már megrögzött olvasóként lépjenek tovább a kamaszkorba. Mindkét szempontból hasznos, ha olyan olvasmányokat vehetnek a kezükbe, melyek éppen aktuális élményeikhez, problémáikhoz, illetve kérdéseikhez is kapcsolódnak: ezek megtalálásában segít most a szülőknek a Bookline kampánya.

A kampány a 2014-ben - UNICEF-fel közösen - elindított Szívünk rajta program betetőzése: ennek keretében egy szakmai- és egy gyerek-zsűri válogatja ki a minőségi gyerekkönyveket, ifjúsági regényeket és újra kiadott meseklasszikusokat a havonta megjelenő friss kínálatból. Ezt egészíti ki a most indult „Együtt olvasunk” aloldal, ami több mint ezer, pszichológus és meseterapeuta szakemberek segítségével rendszerezett könyvet mutat be. A felületen (bookline.hu/egyuttolvasunk) a látogatók elsősorban korosztály alapján szűrhetik az 1014 összegyűjtött olvasmányt, de különböző témák és élethelyzetek szerint is válogathatnak.

Együttműködő szakértők:

· Szél Dávid: tanácsadó szakpszichológus, egyetemi oktató, az Apapara című blog írója, valamint a Szívünk rajta program egyik zsűritagja.

· Peer Krisztina: klinikai szakpszichológus és gyerekpszichológus, meseterapeuta, oktató

· Takács-Babicz Lilla: pszichológus, meseterapeuta, a hétköznapok során egyéni és csoportos tanácsadást végez.

· Kövesiné Schmidt Krisztina: óvodapedagógus, valamint leendő óvodapedagógusok mentoraként tevékenykedik.

Kreatív koncepció 

Az alapvető, hogy a Bookline eligazodik mindenféle könyv, így a gyerekkönyvek világában is. Ebből kiindulva a kampányban azt hangsúlyozzák: minden gyerek kicsit máshogy olvas és mást keres a könyvekben. Mindezt személyes hangulatú portrékon keresztül érzékeltetik, melyek a gyerekek és a könyvek viszonyán keresztül mutatják be, mennyi mindent takarhat az általános jelentésű „olvasó” szó.

Ha érdekelnek a kampánykreatívok, a werkfotók, a behind the scenes sztorik és az alkotók listája, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!