hero
Kreatív 2022. május 03. 09:29
Minden stílus otthonra talál a DIEGO-nál
Idén 30 éves a DIEGO, ez alkalomból új TV spottal és szülinapi promócióval is készült az áruházlánc.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

A promóció május 2. és június 30. között lesz elérhető.

Kampánycél:

„Egy olyan filmmel szerettük volna folytatni a tavaly elkezdett márka újrapozícionálást, ami illeszkedik az előzőhöz, tovább erősíti a brand imidzsét, és széles célcsoportot tud megszólítani” – nyilatkozta Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója.

Szerencsére sikerült egy olyan gondolatot találnunk, ami választ ad minderre: 

„Otthon a stílusodban”.

Kreatívkoncepció:

A film kiindulópontja, hogy nem vagyunk egyformák – más a stílusunk, más az életstílusunk – ezt pedig a személyes terünk is tükrözi. Nem véletlen, hogy mindenki a saját terében érzi magát igazán otthon. Viszont a DIEGO széles választékában és stílusos kínálatában mindenki könnyedén megtalálhatja a számára otthonos megoldásokat.

Érdekesség, behind the scenes:

A film forgatása egy hosszú nap alatt zajlott le, de az előkészületek már pár nappal korábban elkezdődtek egy stúdióban. Varga Magdi (látványtervező) a csapatával felépített három különböző díszletet, gondosan kiválogatva a rendezővel a laminált padlókat, szőnyegeket, tapétákat és kiegészítő függönyöket, kivétel nélkül a DIEGO kínálatából.

„Az volt a célunk, hogy különféle generációk életébe nyerjünk bepillantást. Ezen pillanatokon keresztül válhat láthatóvá, hogy minden korcsoport megtalálhatja az egyéniségéhez és stílusához passzoló terméket a DIEGO-ban” – tette hozzá Hartung Attila rendező.

Ha érdekelnek a szpotok és az alkotók listája, regisztrálj ingyen a Kreatív online-on!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!