Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A promóció május 2. és június 30. között lesz elérhető.
Kampánycél:
„Egy olyan filmmel szerettük volna folytatni a tavaly elkezdett márka újrapozícionálást, ami illeszkedik az előzőhöz, tovább erősíti a brand imidzsét, és széles célcsoportot tud megszólítani” – nyilatkozta Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója.
Szerencsére sikerült egy olyan gondolatot találnunk, ami választ ad minderre:
„Otthon a stílusodban”.
Kreatívkoncepció:
A film kiindulópontja, hogy nem vagyunk egyformák – más a stílusunk, más az életstílusunk – ezt pedig a személyes terünk is tükrözi. Nem véletlen, hogy mindenki a saját terében érzi magát igazán otthon. Viszont a DIEGO széles választékában és stílusos kínálatában mindenki könnyedén megtalálhatja a számára otthonos megoldásokat.
Érdekesség, behind the scenes:
A film forgatása egy hosszú nap alatt zajlott le, de az előkészületek már pár nappal korábban elkezdődtek egy stúdióban. Varga Magdi (látványtervező) a csapatával felépített három különböző díszletet, gondosan kiválogatva a rendezővel a laminált padlókat, szőnyegeket, tapétákat és kiegészítő függönyöket, kivétel nélkül a DIEGO kínálatából.
„Az volt a célunk, hogy különféle generációk életébe nyerjünk bepillantást. Ezen pillanatokon keresztül válhat láthatóvá, hogy minden korcsoport megtalálhatja az egyéniségéhez és stílusához passzoló terméket a DIEGO-ban” – tette hozzá Hartung Attila rendező.
Ha érdekelnek a szpotok és az alkotók listája, regisztrálj ingyen a Kreatív online-on!