2020. június 22. 16:04
A NYT, a Reuters és a Bloomberg is ír az Indexről
Az Index vasárnap este módosította két évvel ezelőtt létrehozott függetlenség-barométerét, jelezve, hogy a lap függetlensége veszélybe került, a szerkesztőség pedig tiltakozik. A helyzetről az AP nyomán kezdtek cikkezni külföldi lapok.
A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!