hero
-fi- 2021. május 27. 09:10
A napi rutinból billentene ki a Xixo
A Xixo „Miért ne?” kampány májustól 20-tól egészen augusztusig lesz látható a TV-ben, és online felületeken. Az ACG készítette a filmet.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Kampánycél

Mára az üdítő választás szinte automatikus folyamattá vált. Új kampányunk célja, hogy megmutassuk a XIXO márka elérhetőségét, kiváló minőségét és izgalmas arcát, ezzel kimozdítva a fogyasztókat a passzív, megszokáson alapuló gondolkodásból és vásárlói döntésekből.

A kampány/reklám fő üzenete

Miért ne mondhatnád többször; miért ne, és próbálhatnál ki valami újat, ha megkívánod?

Kreatívkoncepció

Nemcsak az üdítő választásra jellemzőek a rutinból hozott döntések. Az életünk tele van elvárással, szabállyal, megszokással. Mindennek megvan a maga módja, helye és ideje. De mi van, ha nem ehhez van kedvünk? Miért ne csinálhatnánk úgy a dolgokat, ahogy jól esik?

A „Miért ne?” platform változtatásra inspirál, felébreszti a bátorságunkat, amire hallgatva minden szituációban úgy viselkedhetünk, ahogy titokban mindig is szerettünk volna.

„Ismerjük a falakat, a gátlásokat. Ezeket most át kell ugrani. Hiszünk abban, hogy a „Miért ne?” kérdés aktivizálja a fogyasztókat annyira, hogy bátran kipróbáljanak valami újat, akkor is, ha mindennapjaikról vagy éppenséggel az üdítő választásról van szó.” – mondta Vecsei Márton a XIXO márka vezetője.

A kampányfilmben is pontosan ezt mutatjuk meg. Célcsoportunk számára ismerős szituációk sorozatát láthatjuk, azzal a különbséggel, hogy a mi szereplőink nem kötnek kompromisszumot. Úgy öltöznek, ahogy akarnak, azt csinálnak, amit akarnak, azzal vannak és ott, ahol épp jól esik nekik.

Ha érdekel a reklám, a behind the scenes fotók és videó, valamint a stáblista, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!