hero
Kreatív 2021. szeptember 13. 10:10
Cultural Bites: Melyik ügyfél boldogabb? Akit békén hagyunk, vagy amelyik folyamatosan érzi a törődést?
Kozári István, a Kaspersky globális marketingkommunikációs vezetője beszélget Bödör Andrással, a Telekom márkaszakértőjével, Pál Zsombor, a Kreatív korábbi főszerkesztőjének moderálása mellett.

A Cultural Bites márkamegfejtős podcastjában mindig egy külföldi nagy cégnél dolgozó magyar szakembert hívunk meg beszélgetni, vagy adott esetben vitatkozni. A mostani epizódban Kozári István, a Kaspersky globális marketingkommunikációs vezetője beszélget Bödör Andrással, a Telekom márkaszakértőjével, Pál Zsombor, a Kreatív korábbi főszerkesztőjének moderálása mellett.  

 

A beszélgetés során több témát is érintenek a szakemberek, kezdve attól, hogy a márkaismertség vagy a termék minőségének növelése fontosabb-e, hogyan lehet egy kvázi közművesedő piacon versenyezni, vagy hogy mitől lesz jobb egy márka? Vajon attól lesz boldog az ügyfél, ha körülrajongják, vagy attól, ha nincs más dolga, mint évente egyszer megújítani az előfizetését?  Hogyan építi a márkastratégiáját a két globális vállalat?

Tartsatok velünk!